Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу
Ефективне функціонування будь-якого господарюючого суб’єкта не можливе б чіткої концепції його управління. Саме безперервний процес взаємоузгодження взаємодії елементів даного процесу дозволяє підприємствам активно розвиватись, конкуруючи на ринку в умовах вітчизняного ринку. Однак, до сих пір за ли...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | Корінєв, В.Л. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2014
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87437 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 1 (25). — С. 52–56. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Концептуальний підхід до економічного управління інноваційними проектами аграрних підприємств
за авторством: Кучер, Л.Ю.
Опубліковано: (2016) -
Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві
за авторством: Корінєв, В.Л.
Опубліковано: (2014) -
Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства
за авторством: Корінєв, В.Л
Опубліковано: (2010) -
Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
за авторством: Мальчик, М.В., та інші
Опубліковано: (2015) -
Концептуальний дискурс вибору режиму валютно-курсової політики України
за авторством: Савельєв, Є.В., та інші
Опубліковано: (2018)