Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку
У дослідженні розглянуті особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації в умовах цільового промислового ринку. Виконано обґрунтування структури і складових економічного та організаційного механізмів стратегічного управління промисловим підприємством інновацій...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2015
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87515 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку / В.Л. Пілюшенко, В.І. Дубницький // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 1 (28). — С. 113–121. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-87515 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-875152015-10-20T03:02:08Z Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку Пілюшенко, В.Л. Дубницький, В.І. Наукові статті У дослідженні розглянуті особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації в умовах цільового промислового ринку. Виконано обґрунтування структури і складових економічного та організаційного механізмів стратегічного управління промисловим підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації. Представлена «піраміда» рівнів конкурентоспроможності в умовах промислових підприємств та їх складових детермінант, в тому числі, стосовно до цільового ринку металопродукції. В исследовании рассмотрены особенности стратегического управления предприятием инновационно-маркетинговой ориентации в условиях целевого промышленного рынка. Выполнено обоснования структуры и составляющих экономического и организационного механизмов стратегического управления промышленным предприятием инновационно-маркетинговой ориентации. Представлена «пирамида» уровней конкурентоспособности в условиях промышленных предприятий и их составляющих детерминант, в том числе, применительно к целевому рынку металлопродукции. In a study of the features of the strategic management enterprise of innovation and marketing orientation in terms of the target the industrial market. Achieved study of the structure and components of the economic and organizational mechanisms of strategic management of industrial enterprise innovation and marketing orientation. Presented "pyramid" levels of competitiveness in industrial enterprises and their constituents determinants, including, with respect to the target market of steel products. 2015 Article Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку / В.Л. Пілюшенко, В.І. Дубницький // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 1 (28). — С. 113–121. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87515 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Пілюшенко, В.Л. Дубницький, В.І. Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку Вісник економічної науки України |
description |
У дослідженні розглянуті особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації в умовах цільового промислового ринку. Виконано обґрунтування структури і складових економічного та організаційного механізмів стратегічного управління промисловим підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації. Представлена «піраміда» рівнів конкурентоспроможності в умовах промислових підприємств та їх складових детермінант, в тому числі, стосовно до цільового ринку металопродукції. |
format |
Article |
author |
Пілюшенко, В.Л. Дубницький, В.І. |
author_facet |
Пілюшенко, В.Л. Дубницький, В.І. |
author_sort |
Пілюшенко, В.Л. |
title |
Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку |
title_short |
Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку |
title_full |
Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку |
title_fullStr |
Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку |
title_full_unstemmed |
Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку |
title_sort |
особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2015 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87515 |
citation_txt |
Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку / В.Л. Пілюшенко, В.І. Дубницький // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 1 (28). — С. 113–121. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT pílûšenkovl osoblivostístrategíčnogoupravlínnâpídpriêmstvomínnovacíjnomarketingovoíoríêntacíínapromislovomurinku AT dubnicʹkijví osoblivostístrategíčnogoupravlínnâpídpriêmstvomínnovacíjnomarketingovoíoríêntacíínapromislovomurinku |
first_indexed |
2023-10-18T19:35:45Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:35:45Z |
_version_ |
1796147389244899328 |