Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку

У дослідженні розглянуті особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації в умовах цільового промислового ринку. Виконано обґрунтування структури і складових економічного та організаційного механізмів стратегічного управління промисловим підприємством інновацій...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автори: Пілюшенко, В.Л., Дубницький, В.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2015
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87515
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку / В.Л. Пілюшенко, В.І. Дубницький // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 1 (28). — С. 113–121. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-87515
record_format dspace
spelling irk-123456789-875152015-10-20T03:02:08Z Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку Пілюшенко, В.Л. Дубницький, В.І. Наукові статті У дослідженні розглянуті особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації в умовах цільового промислового ринку. Виконано обґрунтування структури і складових економічного та організаційного механізмів стратегічного управління промисловим підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації. Представлена «піраміда» рівнів конкурентоспроможності в умовах промислових підприємств та їх складових детермінант, в тому числі, стосовно до цільового ринку металопродукції. В исследовании рассмотрены особенности стратегического управления предприятием инновационно-маркетинговой ориентации в условиях целевого промышленного рынка. Выполнено обоснования структуры и составляющих экономического и организационного механизмов стратегического управления промышленным предприятием инновационно-маркетинговой ориентации. Представлена «пирамида» уровней конкурентоспособности в условиях промышленных предприятий и их составляющих детерминант, в том числе, применительно к целевому рынку металлопродукции. In a study of the features of the strategic management enterprise of innovation and marketing orientation in terms of the target the industrial market. Achieved study of the structure and components of the economic and organizational mechanisms of strategic management of industrial enterprise innovation and marketing orientation. Presented "pyramid" levels of competitiveness in industrial enterprises and their constituents determinants, including, with respect to the target market of steel products. 2015 Article Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку / В.Л. Пілюшенко, В.І. Дубницький // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 1 (28). — С. 113–121. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87515 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові статті
Наукові статті
spellingShingle Наукові статті
Наукові статті
Пілюшенко, В.Л.
Дубницький, В.І.
Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку
Вісник економічної науки України
description У дослідженні розглянуті особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації в умовах цільового промислового ринку. Виконано обґрунтування структури і складових економічного та організаційного механізмів стратегічного управління промисловим підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації. Представлена «піраміда» рівнів конкурентоспроможності в умовах промислових підприємств та їх складових детермінант, в тому числі, стосовно до цільового ринку металопродукції.
format Article
author Пілюшенко, В.Л.
Дубницький, В.І.
author_facet Пілюшенко, В.Л.
Дубницький, В.І.
author_sort Пілюшенко, В.Л.
title Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку
title_short Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку
title_full Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку
title_fullStr Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку
title_full_unstemmed Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку
title_sort особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2015
topic_facet Наукові статті
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87515
citation_txt Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку / В.Л. Пілюшенко, В.І. Дубницький // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 1 (28). — С. 113–121. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.
series Вісник економічної науки України
work_keys_str_mv AT pílûšenkovl osoblivostístrategíčnogoupravlínnâpídpriêmstvomínnovacíjnomarketingovoíoríêntacíínapromislovomurinku
AT dubnicʹkijví osoblivostístrategíčnogoupravlínnâpídpriêmstvomínnovacíjnomarketingovoíoríêntacíínapromislovomurinku
first_indexed 2023-10-18T19:35:45Z
last_indexed 2023-10-18T19:35:45Z
_version_ 1796147389244899328