Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку

У дослідженні розглянуті особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації в умовах цільового промислового ринку. Виконано обґрунтування структури і складових економічного та організаційного механізмів стратегічного управління промисловим підприємством інновацій...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автори: Пілюшенко, В.Л., Дубницький, В.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2015
Назва видання:Вісник економічної науки України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87515
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку / В.Л. Пілюшенко, В.І. Дубницький // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 1 (28). — С. 113–121. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси