Гiдродинамiчна взаємодiя суден з береговими спорудами в умовах течiї
На основi панельного методу виконано чисельне моделювання гiдродинамiчної взаємодiї судна, що рухається, з береговими спорудами. Споруди моделюються прямокутними виступами, берег розглядається як вертикальна стiнка. Для описання впливу дна та берега використано спецiальну функцiю Грiна. Зроблено оцi...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут гідромеханіки НАН України
2009
|
Назва видання: | Прикладна гідромеханіка |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87662 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Гiдродинамiчна взаємодiя суден з береговими спорудами в умовах течiї / В.О. Горбань, С.В. Масюк, В.I. Нiкiшов // Прикладна гідромеханіка. — 2009. — Т. 11, № 3. — С. 3-7. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | На основi панельного методу виконано чисельне моделювання гiдродинамiчної взаємодiї судна, що рухається, з береговими спорудами. Споруди моделюються прямокутними виступами, берег розглядається як вертикальна стiнка. Для описання впливу дна та берега використано спецiальну функцiю Грiна. Зроблено оцiнки сил та моментiв, що дiють на судно, за наявностi зустрiчної або попутної течiї. Показано, що в умовах обмеженого фарватеру зустрiчна течiя є небезпечнiшою за попутну. |
---|