Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній

Запропоновано матрицю маркетингового забезпечення виробничо-комерційної діяльності продовольчих компаній відповідно моделі споживчого маркетингу та прогнозованих економічних чинників маркетингового середовища. Це надало можливість обгрунтувати заходи стосовно формування і вдосконалення маркетингової...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2015
Автор: Чеботарев, В.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2015
Назва видання:Економіка промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87675
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній / В.А. Чеботарев // Економіка промисловості. — 2015. — № 2 (70). — С. 97-107. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine