Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній
Запропоновано матрицю маркетингового забезпечення виробничо-комерційної діяльності продовольчих компаній відповідно моделі споживчого маркетингу та прогнозованих економічних чинників маркетингового середовища. Це надало можливість обгрунтувати заходи стосовно формування і вдосконалення маркетингової...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | Чеботарев, В.А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2015
|
Назва видання: | Економіка промисловості |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87675 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній / В.А. Чеботарев // Економіка промисловості. — 2015. — № 2 (70). — С. 97-107. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Формування бюджетної політики підприємств космічної галузі в умовах кризи
за авторством: Бухун, Ю.В.
Опубліковано: (2015) -
Організаційні засади створення інформаційної підсистеми стратегічного управління в умовах гірничо-збагачувальних підприємств України
за авторством: Нусінов, В.Я., та інші
Опубліковано: (2012) -
Механізм формування системи стратегічного управління розвитком промислового підприємства
за авторством: Харченко, В.А.
Опубліковано: (2014) -
Формування додаткових переваг функціонування та розвитку малих підприємств
за авторством: Квілінський, О.С.
Опубліковано: (2012) -
Передумови, проблеми й загрози формування та використання експортного потенціалу машинобудівних підприємств
за авторством: Шелест, Є.О.
Опубліковано: (2013)