2025-02-23T09:27:36-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-8768%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T09:27:36-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-8768%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T09:27:36-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T09:27:36-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Структурування інтересів економіко-політичних еліт у процесі ринкових перетворень в Україні
У статті висвітлюються проблеми: а) зв’язок особливостей структурування інтересів економіко-політичних еліт в Україні та ринкових перетворень; б) роль аль’янсу з політичною владою у зміцненні мережі економічних еліт; в) як можуть змінитись орієнтації України на зближення з Євросоюзом після президент...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8768 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | У статті висвітлюються проблеми: а) зв’язок особливостей структурування інтересів економіко-політичних еліт в Україні та ринкових перетворень; б) роль аль’янсу з політичною владою у зміцненні мережі економічних еліт; в) як можуть змінитись орієнтації України на зближення з Євросоюзом після президентських виборів 2004 року. Висловлюється думка, що зміцнення мереж економіко-політичних еліт до початку 2000-х років ускладнювалося особливостями ринкових реформ, процесу приватизації, украй низьким припливом іноземних інвестицій. Автор обґрунтовує висновок про поляризацію в 2004 році політичних і економічних макроінтересів у суспільстві та мереж еліт, які їх підтримують, а також про нагромадження домінуючими елітними мережами „критичної маси” європейського вибору, який має посилюватися незалежно від перемоги будь-якої мережі у президентській виборчій кампанії. |
---|