Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів

В статті досліджено аспекти професійної компетенції, які визначають передумови становлення педагогічних засад формування професійно важливих якостей спеціаліста економічного профілю в сучасному економічному просторі; проведено теоретичний аналіз різних поглядів на проблему формування професіоналізму...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автори: Путінцев, А.В., Прищепа, Н.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2014
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88591
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів / А.В. Путінцев, Н.П. Прищепа // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 2(36). — С. 147-153. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-88591
record_format dspace
spelling irk-123456789-885912015-11-18T03:02:01Z Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів Путінцев, А.В. Прищепа, Н.П. Маркетинг В статті досліджено аспекти професійної компетенції, які визначають передумови становлення педагогічних засад формування професійно важливих якостей спеціаліста економічного профілю в сучасному економічному просторі; проведено теоретичний аналіз різних поглядів на проблему формування професіоналізму майбутнього маркетолога; визначено шляхи формування професіоналізму майбутніх маркетологів. статье исследованы аспеккты профессиональной компетенции, определяющие предпосылки становлення педагогических основ формирования профессионально важных качеств специалиста экономического профиля в современном экономическом пространстве; проведен теоретический аналіз различных взглядов на проблему формирования профессионализма будущего маркетолога; определены пути формирования профессионализма будущих маркетологов. The article investigates aspects of professional competence that determines conditions for forming pedagogic basis for developing professionally important qualities of economic specialists in the modern economic space; theoretical analysis of different views of the problem of forming professionalism of future marketing specialists is performed; ways of forming professionalism of future marketing specialists are defined. 2014 Article Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів / А.В. Путінцев, Н.П. Прищепа // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 2(36). — С. 147-153. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88591 378.011.3- 051:339.138 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Маркетинг
Маркетинг
spellingShingle Маркетинг
Маркетинг
Путінцев, А.В.
Прищепа, Н.П.
Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів
Економічний вісник Донбасу
description В статті досліджено аспекти професійної компетенції, які визначають передумови становлення педагогічних засад формування професійно важливих якостей спеціаліста економічного профілю в сучасному економічному просторі; проведено теоретичний аналіз різних поглядів на проблему формування професіоналізму майбутнього маркетолога; визначено шляхи формування професіоналізму майбутніх маркетологів.
format Article
author Путінцев, А.В.
Прищепа, Н.П.
author_facet Путінцев, А.В.
Прищепа, Н.П.
author_sort Путінцев, А.В.
title Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів
title_short Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів
title_full Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів
title_fullStr Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів
title_full_unstemmed Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів
title_sort проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2014
topic_facet Маркетинг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88591
citation_txt Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів / А.В. Путінцев, Н.П. Прищепа // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 2(36). — С. 147-153. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.
series Економічний вісник Донбасу
work_keys_str_mv AT putíncevav problemiformuvannâprofesíjnihkompetencíjumajbutníhmarketologív
AT priŝepanp problemiformuvannâprofesíjnihkompetencíjumajbutníhmarketologív
first_indexed 2023-10-18T19:38:02Z
last_indexed 2023-10-18T19:38:02Z
_version_ 1796147491663511552