Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів
В статті досліджено аспекти професійної компетенції, які визначають передумови становлення педагогічних засад формування професійно важливих якостей спеціаліста економічного профілю в сучасному економічному просторі; проведено теоретичний аналіз різних поглядів на проблему формування професіоналізму...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2014
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88591 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів / А.В. Путінцев, Н.П. Прищепа // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 2(36). — С. 147-153. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-88591 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-885912015-11-18T03:02:01Z Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів Путінцев, А.В. Прищепа, Н.П. Маркетинг В статті досліджено аспекти професійної компетенції, які визначають передумови становлення педагогічних засад формування професійно важливих якостей спеціаліста економічного профілю в сучасному економічному просторі; проведено теоретичний аналіз різних поглядів на проблему формування професіоналізму майбутнього маркетолога; визначено шляхи формування професіоналізму майбутніх маркетологів. статье исследованы аспеккты профессиональной компетенции, определяющие предпосылки становлення педагогических основ формирования профессионально важных качеств специалиста экономического профиля в современном экономическом пространстве; проведен теоретический аналіз различных взглядов на проблему формирования профессионализма будущего маркетолога; определены пути формирования профессионализма будущих маркетологов. The article investigates aspects of professional competence that determines conditions for forming pedagogic basis for developing professionally important qualities of economic specialists in the modern economic space; theoretical analysis of different views of the problem of forming professionalism of future marketing specialists is performed; ways of forming professionalism of future marketing specialists are defined. 2014 Article Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів / А.В. Путінцев, Н.П. Прищепа // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 2(36). — С. 147-153. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. 1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88591 378.011.3- 051:339.138 uk Економічний вісник Донбасу Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Маркетинг Маркетинг |
spellingShingle |
Маркетинг Маркетинг Путінцев, А.В. Прищепа, Н.П. Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів Економічний вісник Донбасу |
description |
В статті досліджено аспекти професійної компетенції, які визначають передумови становлення педагогічних засад формування професійно важливих якостей спеціаліста економічного профілю в сучасному економічному просторі; проведено теоретичний аналіз різних поглядів на проблему формування професіоналізму майбутнього маркетолога; визначено шляхи формування професіоналізму майбутніх маркетологів. |
format |
Article |
author |
Путінцев, А.В. Прищепа, Н.П. |
author_facet |
Путінцев, А.В. Прищепа, Н.П. |
author_sort |
Путінцев, А.В. |
title |
Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів |
title_short |
Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів |
title_full |
Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів |
title_fullStr |
Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів |
title_full_unstemmed |
Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів |
title_sort |
проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2014 |
topic_facet |
Маркетинг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88591 |
citation_txt |
Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів / А.В. Путінцев, Н.П. Прищепа // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 2(36). — С. 147-153. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
series |
Економічний вісник Донбасу |
work_keys_str_mv |
AT putíncevav problemiformuvannâprofesíjnihkompetencíjumajbutníhmarketologív AT priŝepanp problemiformuvannâprofesíjnihkompetencíjumajbutníhmarketologív |
first_indexed |
2023-10-18T19:38:02Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:38:02Z |
_version_ |
1796147491663511552 |