Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів
В статті досліджено аспекти професійної компетенції, які визначають передумови становлення педагогічних засад формування професійно важливих якостей спеціаліста економічного профілю в сучасному економічному просторі; проведено теоретичний аналіз різних поглядів на проблему формування професіоналізму...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | Путінцев, А.В., Прищепа, Н.П. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2014
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88591 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів / А.В. Путінцев, Н.П. Прищепа // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 2(36). — С. 147-153. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Формування конкурентної стратегії високотехнологічного підприємства
за авторством: Прищепа, Н.П., та інші
Опубліковано: (2011) -
Сучасний стан ринку зерна України, проблеми та перспективи розвитку
за авторством: Лебідь, В.М., та інші
Опубліковано: (2013) -
Транспортно-логістична система України: проблеми та перспективи розвитку
за авторством: Залознова, Ю.С., та інші
Опубліковано: (2018) -
Теоретичні засади формування конкурентної стратегії національної економіки
за авторством: Малишко, О.В., та інші
Опубліковано: (2010) -
Формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства в умовах турбулентності
за авторством: Юдін, М.А.
Опубліковано: (2011)