Засоби масової інформації як якісно нові суб’єкти політичних комунікацій

У статті висвітлюються проблеми функціонування глобалізованих засобів масової інформації та якісна зміна їх місця в загальній системі політичних комунікацій. Визначаються специфічні особливості нової ролі ЗМІ – псевдосуб’єктність, функція „легітимізатора” влади....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автор: Дубов, Д.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2007
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8946
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Засоби масової інформації як якісно нові суб’єкти політичних комунікацій / Д. Дубов // Політичний менеджмент — 2007. — № 1. — С. 57-65. — Бібліогр.: 21 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-8946
record_format dspace
spelling irk-123456789-89462013-02-13T02:20:11Z Засоби масової інформації як якісно нові суб’єкти політичних комунікацій Дубов, Д. Інформаційне суспільство У статті висвітлюються проблеми функціонування глобалізованих засобів масової інформації та якісна зміна їх місця в загальній системі політичних комунікацій. Визначаються специфічні особливості нової ролі ЗМІ – псевдосуб’єктність, функція „легітимізатора” влади. 2007 Article Засоби масової інформації як якісно нові суб’єкти політичних комунікацій / Д. Дубов // Політичний менеджмент — 2007. — № 1. — С. 57-65. — Бібліогр.: 21 назв. — укp. 2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8946 uk Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Інформаційне суспільство
Інформаційне суспільство
spellingShingle Інформаційне суспільство
Інформаційне суспільство
Дубов, Д.
Засоби масової інформації як якісно нові суб’єкти політичних комунікацій
description У статті висвітлюються проблеми функціонування глобалізованих засобів масової інформації та якісна зміна їх місця в загальній системі політичних комунікацій. Визначаються специфічні особливості нової ролі ЗМІ – псевдосуб’єктність, функція „легітимізатора” влади.
format Article
author Дубов, Д.
author_facet Дубов, Д.
author_sort Дубов, Д.
title Засоби масової інформації як якісно нові суб’єкти політичних комунікацій
title_short Засоби масової інформації як якісно нові суб’єкти політичних комунікацій
title_full Засоби масової інформації як якісно нові суб’єкти політичних комунікацій
title_fullStr Засоби масової інформації як якісно нові суб’єкти політичних комунікацій
title_full_unstemmed Засоби масової інформації як якісно нові суб’єкти політичних комунікацій
title_sort засоби масової інформації як якісно нові суб’єкти політичних комунікацій
publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
publishDate 2007
topic_facet Інформаційне суспільство
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8946
citation_txt Засоби масової інформації як якісно нові суб’єкти політичних комунікацій / Д. Дубов // Політичний менеджмент — 2007. — № 1. — С. 57-65. — Бібліогр.: 21 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT dubovd zasobimasovoíínformacííâkâkísnonovísubêktipolítičnihkomuníkacíj
first_indexed 2023-10-18T16:40:45Z
last_indexed 2023-10-18T16:40:45Z
_version_ 1796139605342289920