Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании

There have been discussed the aspects of participation of Ukrainian specialists dealing with election technologies, first of all — experts in sociology and politicalsciences, in large-scale election campaigns like the Presidential ones, the problems related to the developing market of election servi...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:1999
Автори: Петров, О., Полторак, В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 1999
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89474
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании / О. Петров, В. Полторак // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 41-62. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-89474
record_format dspace
spelling irk-123456789-894742015-12-13T03:02:21Z Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании Петров, О. Полторак, В. There have been discussed the aspects of participation of Ukrainian specialists dealing with election technologies, first of all — experts in sociology and politicalsciences, in large-scale election campaigns like the Presidential ones, the problems related to the developing market of election services in the country, and specific attitude of Ukrainian politicians to the mentioned specialists. Analyzing one of such the Presidential election strategies, the authors have described the certain ways (adapted to Ukrainian conditions) of how to develop the main strategic line of election campaign, to determine the key problem, goal and tasks of election campaign, to reveal the ‘aim’ groups and use them, and others. 1999 Article Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании / О. Петров, В. Полторак // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 41-62. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89474 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description There have been discussed the aspects of participation of Ukrainian specialists dealing with election technologies, first of all — experts in sociology and politicalsciences, in large-scale election campaigns like the Presidential ones, the problems related to the developing market of election services in the country, and specific attitude of Ukrainian politicians to the mentioned specialists. Analyzing one of such the Presidential election strategies, the authors have described the certain ways (adapted to Ukrainian conditions) of how to develop the main strategic line of election campaign, to determine the key problem, goal and tasks of election campaign, to reveal the ‘aim’ groups and use them, and others.
format Article
author Петров, О.
Полторак, В.
spellingShingle Петров, О.
Полторак, В.
Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании
Социология: теория, методы, маркетинг
author_facet Петров, О.
Полторак, В.
author_sort Петров, О.
title Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании
title_short Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании
title_full Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании
title_fullStr Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании
title_full_unstemmed Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании
title_sort проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 1999
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89474
citation_txt Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании / О. Петров, В. Полторак // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 41-62. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT petrovo problemystrategičeskogoplanirovaniâprezidentskojizbiratelʹnojkampanii
AT poltorakv problemystrategičeskogoplanirovaniâprezidentskojizbiratelʹnojkampanii
first_indexed 2023-10-18T19:39:48Z
last_indexed 2023-10-18T19:39:48Z
_version_ 1796147571701317632