Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании
There have been discussed the aspects of participation of Ukrainian specialists dealing with election technologies, first of all — experts in sociology and politicalsciences, in large-scale election campaigns like the Presidential ones, the problems related to the developing market of election servi...
Збережено в:
Дата: | 1999 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
1999
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89474 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании / О. Петров, В. Полторак // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 41-62. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-89474 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-894742015-12-13T03:02:21Z Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании Петров, О. Полторак, В. There have been discussed the aspects of participation of Ukrainian specialists dealing with election technologies, first of all — experts in sociology and politicalsciences, in large-scale election campaigns like the Presidential ones, the problems related to the developing market of election services in the country, and specific attitude of Ukrainian politicians to the mentioned specialists. Analyzing one of such the Presidential election strategies, the authors have described the certain ways (adapted to Ukrainian conditions) of how to develop the main strategic line of election campaign, to determine the key problem, goal and tasks of election campaign, to reveal the ‘aim’ groups and use them, and others. 1999 Article Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании / О. Петров, В. Полторак // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 41-62. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89474 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
There have been discussed the aspects of participation of Ukrainian specialists dealing with election technologies, first of all — experts in sociology and politicalsciences, in large-scale election campaigns like the Presidential ones, the problems related to the developing market of election services in the country, and specific attitude of Ukrainian politicians to the mentioned specialists. Analyzing one of such the Presidential election strategies, the authors have described the certain ways (adapted to Ukrainian conditions) of how to develop the main strategic line of election campaign, to determine the key problem, goal and tasks of election campaign, to reveal the ‘aim’ groups and use them, and others. |
format |
Article |
author |
Петров, О. Полторак, В. |
spellingShingle |
Петров, О. Полторак, В. Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании Социология: теория, методы, маркетинг |
author_facet |
Петров, О. Полторак, В. |
author_sort |
Петров, О. |
title |
Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании |
title_short |
Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании |
title_full |
Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании |
title_fullStr |
Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании |
title_full_unstemmed |
Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании |
title_sort |
проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
1999 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89474 |
citation_txt |
Проблемы стратегического планирования президентской избирательной кампании / О. Петров, В. Полторак // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 41-62. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT petrovo problemystrategičeskogoplanirovaniâprezidentskojizbiratelʹnojkampanii AT poltorakv problemystrategičeskogoplanirovaniâprezidentskojizbiratelʹnojkampanii |
first_indexed |
2023-10-18T19:39:48Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:39:48Z |
_version_ |
1796147571701317632 |