Формирование имиджа Украины в Италии

Developing within the frames of cross-cultural relations in Italian public opinion, the image of Ukraine is analyzed. The authors determine the main image creating sources in the current information field, such as, political, economic, scientific and technical, related to cultural contacts. Special...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:1999
Автори: Евтух, В., Саблук, В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 1999
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89503
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Формирование имиджа Украины в Италии / В. Евтух, В. Саблук // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 165-175. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Developing within the frames of cross-cultural relations in Italian public opinion, the image of Ukraine is analyzed. The authors determine the main image creating sources in the current information field, such as, political, economic, scientific and technical, related to cultural contacts. Special attention is paid to the role of massmedia: topics, information presentation accuracy, critical attitude, etc., and thetends promoting development of positive image of Ukraine in Italy.