Формирование имиджа Украины в Италии
Developing within the frames of cross-cultural relations in Italian public opinion, the image of Ukraine is analyzed. The authors determine the main image creating sources in the current information field, such as, political, economic, scientific and technical, related to cultural contacts. Special...
Збережено в:
Дата: | 1999 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
1999
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89503 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Формирование имиджа Украины в Италии / В. Евтух, В. Саблук // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 165-175. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-89503 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-895032015-12-14T03:02:03Z Формирование имиджа Украины в Италии Евтух, В. Саблук, В. Developing within the frames of cross-cultural relations in Italian public opinion, the image of Ukraine is analyzed. The authors determine the main image creating sources in the current information field, such as, political, economic, scientific and technical, related to cultural contacts. Special attention is paid to the role of massmedia: topics, information presentation accuracy, critical attitude, etc., and thetends promoting development of positive image of Ukraine in Italy. 1999 Article Формирование имиджа Украины в Италии / В. Евтух, В. Саблук // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 165-175. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89503 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
Developing within the frames of cross-cultural relations in Italian public opinion, the image of Ukraine is analyzed. The authors determine the main image creating sources in the current information field, such as, political, economic, scientific and technical, related to cultural contacts. Special attention is paid to the role of massmedia: topics, information presentation accuracy, critical attitude, etc., and thetends promoting development of positive image of Ukraine in Italy. |
format |
Article |
author |
Евтух, В. Саблук, В. |
spellingShingle |
Евтух, В. Саблук, В. Формирование имиджа Украины в Италии Социология: теория, методы, маркетинг |
author_facet |
Евтух, В. Саблук, В. |
author_sort |
Евтух, В. |
title |
Формирование имиджа Украины в Италии |
title_short |
Формирование имиджа Украины в Италии |
title_full |
Формирование имиджа Украины в Италии |
title_fullStr |
Формирование имиджа Украины в Италии |
title_full_unstemmed |
Формирование имиджа Украины в Италии |
title_sort |
формирование имиджа украины в италии |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
1999 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89503 |
citation_txt |
Формирование имиджа Украины в Италии / В. Евтух, В. Саблук // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 165-175. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT evtuhv formirovanieimidžaukrainyvitalii AT sablukv formirovanieimidžaukrainyvitalii |
first_indexed |
2023-10-18T19:39:52Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:39:52Z |
_version_ |
1796147574768402432 |