Формирование имиджа Украины в Италии

Developing within the frames of cross-cultural relations in Italian public opinion, the image of Ukraine is analyzed. The authors determine the main image creating sources in the current information field, such as, political, economic, scientific and technical, related to cultural contacts. Special...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:1999
Автори: Евтух, В., Саблук, В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 1999
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89503
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Формирование имиджа Украины в Италии / В. Евтух, В. Саблук // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 165-175. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-89503
record_format dspace
spelling irk-123456789-895032015-12-14T03:02:03Z Формирование имиджа Украины в Италии Евтух, В. Саблук, В. Developing within the frames of cross-cultural relations in Italian public opinion, the image of Ukraine is analyzed. The authors determine the main image creating sources in the current information field, such as, political, economic, scientific and technical, related to cultural contacts. Special attention is paid to the role of massmedia: topics, information presentation accuracy, critical attitude, etc., and thetends promoting development of positive image of Ukraine in Italy. 1999 Article Формирование имиджа Украины в Италии / В. Евтух, В. Саблук // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 165-175. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89503 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description Developing within the frames of cross-cultural relations in Italian public opinion, the image of Ukraine is analyzed. The authors determine the main image creating sources in the current information field, such as, political, economic, scientific and technical, related to cultural contacts. Special attention is paid to the role of massmedia: topics, information presentation accuracy, critical attitude, etc., and thetends promoting development of positive image of Ukraine in Italy.
format Article
author Евтух, В.
Саблук, В.
spellingShingle Евтух, В.
Саблук, В.
Формирование имиджа Украины в Италии
Социология: теория, методы, маркетинг
author_facet Евтух, В.
Саблук, В.
author_sort Евтух, В.
title Формирование имиджа Украины в Италии
title_short Формирование имиджа Украины в Италии
title_full Формирование имиджа Украины в Италии
title_fullStr Формирование имиджа Украины в Италии
title_full_unstemmed Формирование имиджа Украины в Италии
title_sort формирование имиджа украины в италии
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 1999
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89503
citation_txt Формирование имиджа Украины в Италии / В. Евтух, В. Саблук // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 3. — С. 165-175. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT evtuhv formirovanieimidžaukrainyvitalii
AT sablukv formirovanieimidžaukrainyvitalii
first_indexed 2023-10-18T19:39:52Z
last_indexed 2023-10-18T19:39:52Z
_version_ 1796147574768402432