Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка
In sociological research context, the author analyzes the image creating factors of the most significance for client while choosing a bank. The following image creating functions is picked out to be the main: related to prestige, information, barrier, reminding, pre-advertising. Special attention is...
Збережено в:
Дата: | 1999 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
1999
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89562 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка / А. Погребняк // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 97-109. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-89562 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-895622015-12-17T03:02:23Z Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка Погребняк, А. In sociological research context, the author analyzes the image creating factors of the most significance for client while choosing a bank. The following image creating functions is picked out to be the main: related to prestige, information, barrier, reminding, pre-advertising. Special attention is paid to the role of mass media, public relations and governmental policy towards development of positive images of banks. 1999 Article Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка / А. Погребняк // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 97-109. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89562 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
In sociological research context, the author analyzes the image creating factors of the most significance for client while choosing a bank. The following image creating functions is picked out to be the main: related to prestige, information, barrier, reminding, pre-advertising. Special attention is paid to the role of mass media, public relations and governmental policy towards development of positive images of banks. |
format |
Article |
author |
Погребняк, А. |
spellingShingle |
Погребняк, А. Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка Социология: теория, методы, маркетинг |
author_facet |
Погребняк, А. |
author_sort |
Погребняк, А. |
title |
Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка |
title_short |
Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка |
title_full |
Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка |
title_fullStr |
Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка |
title_full_unstemmed |
Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка |
title_sort |
система имиджеобразующих факторов современного украинского банка |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
1999 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89562 |
citation_txt |
Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка / А. Погребняк // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 97-109. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT pogrebnâka sistemaimidžeobrazuûŝihfaktorovsovremennogoukrainskogobanka |
first_indexed |
2023-10-18T19:40:00Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:40:00Z |
_version_ |
1796147581024206848 |