Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка

In sociological research context, the author analyzes the image creating factors of the most significance for client while choosing a bank. The following image creating functions is picked out to be the main: related to prestige, information, barrier, reminding, pre-advertising. Special attention is...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:1999
Автор: Погребняк, А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 1999
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89562
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка / А. Погребняк // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 97-109. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-89562
record_format dspace
spelling irk-123456789-895622015-12-17T03:02:23Z Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка Погребняк, А. In sociological research context, the author analyzes the image creating factors of the most significance for client while choosing a bank. The following image creating functions is picked out to be the main: related to prestige, information, barrier, reminding, pre-advertising. Special attention is paid to the role of mass media, public relations and governmental policy towards development of positive images of banks. 1999 Article Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка / А. Погребняк // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 97-109. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89562 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description In sociological research context, the author analyzes the image creating factors of the most significance for client while choosing a bank. The following image creating functions is picked out to be the main: related to prestige, information, barrier, reminding, pre-advertising. Special attention is paid to the role of mass media, public relations and governmental policy towards development of positive images of banks.
format Article
author Погребняк, А.
spellingShingle Погребняк, А.
Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка
Социология: теория, методы, маркетинг
author_facet Погребняк, А.
author_sort Погребняк, А.
title Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка
title_short Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка
title_full Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка
title_fullStr Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка
title_full_unstemmed Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка
title_sort система имиджеобразующих факторов современного украинского банка
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 1999
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89562
citation_txt Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка / А. Погребняк // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 97-109. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT pogrebnâka sistemaimidžeobrazuûŝihfaktorovsovremennogoukrainskogobanka
first_indexed 2023-10-18T19:40:00Z
last_indexed 2023-10-18T19:40:00Z
_version_ 1796147581024206848