Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка

In sociological research context, the author analyzes the image creating factors of the most significance for client while choosing a bank. The following image creating functions is picked out to be the main: related to prestige, information, barrier, reminding, pre-advertising. Special attention is...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:1999
Автор: Погребняк, А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 1999
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89562
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка / А. Погребняк // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 97-109. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси