2025-02-23T20:36:40-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-89650%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T20:36:40-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-89650%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T20:36:40-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T20:36:40-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Научный интеллект социологии
The article explores the scientific intellect of sociology, as well as analyses its structural and functional content. The author has paid special attention to the interrelation between social and sociological ways of thinking.
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Russian |
Published: |
Iнститут соціології НАН України
2008
|
Series: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89650 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-89650 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-896502015-12-19T03:01:50Z Научный интеллект социологии Тарасенко, В. The article explores the scientific intellect of sociology, as well as analyses its structural and functional content. The author has paid special attention to the interrelation between social and sociological ways of thinking. 2008 Article Научный интеллект социологии / В. Тарасенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2008. — № 1. — С. 33–49. — Бібліогр.: 20 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89650 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
The article explores the scientific intellect of sociology, as well as analyses its structural and functional content. The author has paid special attention to the interrelation between social and sociological ways of thinking. |
format |
Article |
author |
Тарасенко, В. |
spellingShingle |
Тарасенко, В. Научный интеллект социологии Социология: теория, методы, маркетинг |
author_facet |
Тарасенко, В. |
author_sort |
Тарасенко, В. |
title |
Научный интеллект социологии |
title_short |
Научный интеллект социологии |
title_full |
Научный интеллект социологии |
title_fullStr |
Научный интеллект социологии |
title_full_unstemmed |
Научный интеллект социологии |
title_sort |
научный интеллект социологии |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
2008 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89650 |
citation_txt |
Научный интеллект социологии / В. Тарасенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2008. — № 1. — С. 33–49. — Бібліогр.: 20 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT tarasenkov naučnyjintellektsociologii |
first_indexed |
2023-10-18T19:40:12Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:40:12Z |
_version_ |
1796147589939200000 |