Экономические факторы политического успеха: анализ на примере последних президентских выборов в Украине

The article is devoted to the problem of electoral success as an aspect of political success. An approach to study of economical determinants of political success is proposed. The problem of consistent of the voter’s economical preferences and political subject’s position is analyzed. There are...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:2001
Автор: Каревина, Е.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2001
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89685
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Экономические факторы политического успеха: анализ на примере последних президентских выборов в Украине / Е. Каревина // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 2. — С. 90–104. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-89685
record_format dspace
spelling irk-123456789-896852015-12-20T03:02:16Z Экономические факторы политического успеха: анализ на примере последних президентских выборов в Украине Каревина, Е. The article is devoted to the problem of electoral success as an aspect of political success. An approach to study of economical determinants of political success is proposed. The problem of consistent of the voter’s economical preferences and political subject’s position is analyzed. There are presented the results of the content-analysis of political platforms of the most successful in the first tour of president election candidates (L.Kuchma, P.Simo - nenko, N.Vitrenko) and the data of empirical research held after election. 2001 Article Экономические факторы политического успеха: анализ на примере последних президентских выборов в Украине / Е. Каревина // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 2. — С. 90–104. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89685 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description The article is devoted to the problem of electoral success as an aspect of political success. An approach to study of economical determinants of political success is proposed. The problem of consistent of the voter’s economical preferences and political subject’s position is analyzed. There are presented the results of the content-analysis of political platforms of the most successful in the first tour of president election candidates (L.Kuchma, P.Simo - nenko, N.Vitrenko) and the data of empirical research held after election.
format Article
author Каревина, Е.
spellingShingle Каревина, Е.
Экономические факторы политического успеха: анализ на примере последних президентских выборов в Украине
Социология: теория, методы, маркетинг
author_facet Каревина, Е.
author_sort Каревина, Е.
title Экономические факторы политического успеха: анализ на примере последних президентских выборов в Украине
title_short Экономические факторы политического успеха: анализ на примере последних президентских выборов в Украине
title_full Экономические факторы политического успеха: анализ на примере последних президентских выборов в Украине
title_fullStr Экономические факторы политического успеха: анализ на примере последних президентских выборов в Украине
title_full_unstemmed Экономические факторы политического успеха: анализ на примере последних президентских выборов в Украине
title_sort экономические факторы политического успеха: анализ на примере последних президентских выборов в украине
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 2001
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89685
citation_txt Экономические факторы политического успеха: анализ на примере последних президентских выборов в Украине / Е. Каревина // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 2. — С. 90–104. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT karevinae ékonomičeskiefaktorypolitičeskogouspehaanaliznaprimereposlednihprezidentskihvyborovvukraine
first_indexed 2023-10-18T19:40:17Z
last_indexed 2023-10-18T19:40:17Z
_version_ 1796147593635430400