Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент
Under conditions of today’s highly competitive economic environment, of more public attention on state, political and business organizations and consequences of their activity, an institute of public relations is becoming one of the key part of strategic management. The ability of public relation...
Збережено в:
Дата: | 2001 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
2001
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89703 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент / В. Королько // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 2. — С. 108–116. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-89703 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-897032015-12-20T03:02:21Z Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент Королько, В. Мнение эксперта Under conditions of today’s highly competitive economic environment, of more public attention on state, political and business organizations and consequences of their activity, an institute of public relations is becoming one of the key part of strategic management. The ability of public relations’ science and art to meet this management challenge will depend heavily on the success of PR professionals to perform crucial functions: to create, to protect, and to consolidate the most important asset of organization – its reputation. Resting upon world PR experience the article reviews an organizational structure for reputation management, role of Chief Executive officer and Chief PR officer in this sphere, as well as tactical models of reputation management. 2001 Article Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент / В. Королько // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 2. — С. 108–116. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89703 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Мнение эксперта Мнение эксперта |
spellingShingle |
Мнение эксперта Мнение эксперта Королько, В. Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент Социология: теория, методы, маркетинг |
description |
Under conditions of today’s highly competitive economic environment, of more public
attention on state, political and business organizations and consequences of their
activity, an institute of public relations is becoming one of the key part of strategic
management. The ability of public relations’ science and art to meet this management
challenge will depend heavily on the success of PR professionals to perform crucial
functions: to create, to protect, and to consolidate the most important asset of organization – its reputation. Resting upon world PR experience the article reviews an
organizational structure for reputation management, role of Chief Executive officer
and Chief PR officer in this sphere, as well as tactical models of reputation
management. |
format |
Article |
author |
Королько, В. |
author_facet |
Королько, В. |
author_sort |
Королько, В. |
title |
Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент |
title_short |
Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент |
title_full |
Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент |
title_fullStr |
Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент |
title_full_unstemmed |
Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент |
title_sort |
паблик рилейшнз и репутационный менеджмент |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
2001 |
topic_facet |
Мнение эксперта |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89703 |
citation_txt |
Паблик рилейшнз и репутационный менеджмент / В. Королько // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 2. — С. 108–116. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT korolʹkov pablikrilejšnzireputacionnyjmenedžment |
first_indexed |
2023-10-18T19:40:19Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:40:19Z |
_version_ |
1796147595116019712 |