Ідея нації та проблеми розвитку національної освіти в Україні

Історичний досвід кожного народу унікальний та неповторний, а тому визначає різні проблеми щодо організації його життєдіяльності. Проте, констатуючи факт відмінностей у проблемах буття та розвитку різних націй, все ж, здійснюючи аналіз будь-яких проблем національного життя, необхідно виходити з того...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2001
Автори: Швецова, А.В., Шамрай, В.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2001
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89791
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Ідея нації та проблеми розвитку національної освіти в Україні / В.В. Шамрай, А.В. Швецова // Культура народов Причерноморья. — 2001. — № 20. — С. 182-185. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Історичний досвід кожного народу унікальний та неповторний, а тому визначає різні проблеми щодо організації його життєдіяльності. Проте, констатуючи факт відмінностей у проблемах буття та розвитку різних націй, все ж, здійснюючи аналіз будь-яких проблем національного життя, необхідно виходити з того, що нація – це достатньо визначена категорія, яка має загальнолюдське значення і є важливим теоретико-методологічним знаряддям осмислення відповідних проблем життя людей. Тобто, незважаючи на унікальний національний життєвий досвід, світогляд, пріоритети і т. ін., національне життя та національна культура з необхідністю повинні виробити певну систему координат, яка б забезпечила можливість розвитку нації серед інших націй як повноцінного суб’єкта історичної дії і яка б відображала головні принципи національного розвитку як такого.