Субъект промышленной деятельности в социально-личностном измерении

The author discusses which social, psychological and personal features are inherent to employees and owners of industrial enterprises and which of them correspond to market economy. By basing on the data of all-Ukrainian poll, the author studies ways of formation and functioning of life principle...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2001
Автор: Суименко, Е.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2001
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89815
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Субъект промышленной деятельности в социально-личностном измерении / Е. Суименко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 3. — С. 23–40. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-89815
record_format dspace
spelling irk-123456789-898152015-12-21T03:02:02Z Субъект промышленной деятельности в социально-личностном измерении Суименко, Е. The author discusses which social, psychological and personal features are inherent to employees and owners of industrial enterprises and which of them correspond to market economy. By basing on the data of all-Ukrainian poll, the author studies ways of formation and functioning of life principles, social and value orientations, social well-being and expectations revealing in behavior of various subjects. As concluded, in industrial production environment, new born social statuses and functional requirements do not lead to the adequate behavioral reactions. 2001 Article Субъект промышленной деятельности в социально-личностном измерении / Е. Суименко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 3. — С. 23–40. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89815 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description The author discusses which social, psychological and personal features are inherent to employees and owners of industrial enterprises and which of them correspond to market economy. By basing on the data of all-Ukrainian poll, the author studies ways of formation and functioning of life principles, social and value orientations, social well-being and expectations revealing in behavior of various subjects. As concluded, in industrial production environment, new born social statuses and functional requirements do not lead to the adequate behavioral reactions.
format Article
author Суименко, Е.
spellingShingle Суименко, Е.
Субъект промышленной деятельности в социально-личностном измерении
Социология: теория, методы, маркетинг
author_facet Суименко, Е.
author_sort Суименко, Е.
title Субъект промышленной деятельности в социально-личностном измерении
title_short Субъект промышленной деятельности в социально-личностном измерении
title_full Субъект промышленной деятельности в социально-личностном измерении
title_fullStr Субъект промышленной деятельности в социально-личностном измерении
title_full_unstemmed Субъект промышленной деятельности в социально-личностном измерении
title_sort субъект промышленной деятельности в социально-личностном измерении
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 2001
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89815
citation_txt Субъект промышленной деятельности в социально-личностном измерении / Е. Суименко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 3. — С. 23–40. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT suimenkoe subʺektpromyšlennojdeâtelʹnostivsocialʹnoličnostnomizmerenii
first_indexed 2023-10-18T19:40:32Z
last_indexed 2023-10-18T19:40:32Z
_version_ 1796147599129968640