География и развитие рынков малых предприятий Украины

The paper concerns issues of geography and development of markets of small enter - prises in Ukraine and is based on sociological surveys conducted in Kiev, Khmelnitski and Vinnitsa in the framework of the following projects: “Identifying the support needs of small enterprises in Ukraine, Moldova...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2000
Автори: Смоллбоун, Д., Велтер, Ф., Исакова, Н.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2000
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89830
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:География и развитие рынков малых предприятий Украины / Д. Смоллбоун, Ф. Велтер, Н. Исакова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2000. — № 2. — С. 113-120. — Бібліогр.: 4 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-89830
record_format dspace
spelling irk-123456789-898302015-12-21T03:03:45Z География и развитие рынков малых предприятий Украины Смоллбоун, Д. Велтер, Ф. Исакова, Н. The paper concerns issues of geography and development of markets of small enter - prises in Ukraine and is based on sociological surveys conducted in Kiev, Khmelnitski and Vinnitsa in the framework of the following projects: “Identifying the support needs of small enterprises in Ukraine, Moldova and Belarus” (TACIS ACE, contract № T95-4139R) and “The contribution of small businesses to regional economic development in Ukraine, Moldova and Belarus” (INTAS-Ukraine, contract № UA95- 266). It was revealed that in Ukraine small firms which are active in external market development, in particular on the account of constant renovation of products and services produced, have more chances to retain and increase the volume of sales. 2000 Article География и развитие рынков малых предприятий Украины / Д. Смоллбоун, Ф. Велтер, Н. Исакова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2000. — № 2. — С. 113-120. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89830 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description The paper concerns issues of geography and development of markets of small enter - prises in Ukraine and is based on sociological surveys conducted in Kiev, Khmelnitski and Vinnitsa in the framework of the following projects: “Identifying the support needs of small enterprises in Ukraine, Moldova and Belarus” (TACIS ACE, contract № T95-4139R) and “The contribution of small businesses to regional economic development in Ukraine, Moldova and Belarus” (INTAS-Ukraine, contract № UA95- 266). It was revealed that in Ukraine small firms which are active in external market development, in particular on the account of constant renovation of products and services produced, have more chances to retain and increase the volume of sales.
format Article
author Смоллбоун, Д.
Велтер, Ф.
Исакова, Н.
spellingShingle Смоллбоун, Д.
Велтер, Ф.
Исакова, Н.
География и развитие рынков малых предприятий Украины
Социология: теория, методы, маркетинг
author_facet Смоллбоун, Д.
Велтер, Ф.
Исакова, Н.
author_sort Смоллбоун, Д.
title География и развитие рынков малых предприятий Украины
title_short География и развитие рынков малых предприятий Украины
title_full География и развитие рынков малых предприятий Украины
title_fullStr География и развитие рынков малых предприятий Украины
title_full_unstemmed География и развитие рынков малых предприятий Украины
title_sort география и развитие рынков малых предприятий украины
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 2000
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89830
citation_txt География и развитие рынков малых предприятий Украины / Д. Смоллбоун, Ф. Велтер, Н. Исакова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2000. — № 2. — С. 113-120. — Бібліогр.: 4 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT smollbound geografiâirazvitierynkovmalyhpredpriâtijukrainy
AT velterf geografiâirazvitierynkovmalyhpredpriâtijukrainy
AT isakovan geografiâirazvitierynkovmalyhpredpriâtijukrainy
first_indexed 2023-10-18T19:40:37Z
last_indexed 2023-10-18T19:40:37Z
_version_ 1796147611322810368