Социология избирательного процесса: проблемы становления
Being an institute of real democracy, elections reflect social and economic, cultural,political and legal, as well as national society development. Therefore, electoral process has become an object of sociological research. Formation of separate research direction,named electoral sociology, needs a...
Збережено в:
Дата: | 2000 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
2000
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89843 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Социология избирательного процесса: проблемы становления / А. Нельга // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2000. — № 2. — С. 121-132. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-89843 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-898432015-12-21T03:02:49Z Социология избирательного процесса: проблемы становления Нельга, А. Электоральная социология Being an institute of real democracy, elections reflect social and economic, cultural,political and legal, as well as national society development. Therefore, electoral process has become an object of sociological research. Formation of separate research direction,named electoral sociology, needs a certain selection of topics related to social contents of elections out of general sociology problems and of political sociology in particular. 2000 Article Социология избирательного процесса: проблемы становления / А. Нельга // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2000. — № 2. — С. 121-132. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89843 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Электоральная социология Электоральная социология |
spellingShingle |
Электоральная социология Электоральная социология Нельга, А. Социология избирательного процесса: проблемы становления Социология: теория, методы, маркетинг |
description |
Being an institute of real democracy, elections reflect social and economic, cultural,political and legal, as well as national society development. Therefore, electoral process has become an object of sociological research. Formation of separate research direction,named electoral sociology, needs a certain selection of topics related to social contents of elections out of general sociology problems and of political sociology in particular. |
format |
Article |
author |
Нельга, А. |
author_facet |
Нельга, А. |
author_sort |
Нельга, А. |
title |
Социология избирательного процесса: проблемы становления |
title_short |
Социология избирательного процесса: проблемы становления |
title_full |
Социология избирательного процесса: проблемы становления |
title_fullStr |
Социология избирательного процесса: проблемы становления |
title_full_unstemmed |
Социология избирательного процесса: проблемы становления |
title_sort |
социология избирательного процесса: проблемы становления |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
2000 |
topic_facet |
Электоральная социология |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89843 |
citation_txt |
Социология избирательного процесса: проблемы становления / А. Нельга // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2000. — № 2. — С. 121-132. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT nelʹgaa sociologiâizbiratelʹnogoprocessaproblemystanovleniâ |
first_indexed |
2023-10-18T19:40:39Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:40:39Z |
_version_ |
1796147612695396352 |