О социокультурной специфике субъектности территориальной общины: организационный аспект
There are presented theoretical and methodical bases for study on organizational structure of territorial community as a subject of local authorities; the authors use social, cultural and synergistic paradigms. The article includes the data of empirical research on social and cultural features of or...
Збережено в:
Дата: | 2004 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
2004
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89893 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | О социокультурной специфике субъектности территориальной общины: организационный аспект / Е. Воловодова, А. Касперович // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2004. — № 1. — С. 103-119. — Бібліогр.: 36 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-89893 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-898932015-12-21T03:04:57Z О социокультурной специфике субъектности территориальной общины: организационный аспект Воловодова, Е. Касперович, А. There are presented theoretical and methodical bases for study on organizational structure of territorial community as a subject of local authorities; the authors use social, cultural and synergistic paradigms. The article includes the data of empirical research on social and cultural features of organizational structure of Ukrainian Territorial community. There are revealed the social and value forms determining social and cultural features of community's organizational structure. 2004 Article О социокультурной специфике субъектности территориальной общины: организационный аспект / Е. Воловодова, А. Касперович // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2004. — № 1. — С. 103-119. — Бібліогр.: 36 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89893 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
There are presented theoretical and methodical bases for study on organizational structure of territorial community as a subject of local authorities; the authors use social, cultural and synergistic paradigms. The article includes the data of empirical research on social and cultural features of organizational structure of Ukrainian Territorial community. There are revealed the social and value forms determining social and cultural features of community's organizational structure. |
format |
Article |
author |
Воловодова, Е. Касперович, А. |
spellingShingle |
Воловодова, Е. Касперович, А. О социокультурной специфике субъектности территориальной общины: организационный аспект Социология: теория, методы, маркетинг |
author_facet |
Воловодова, Е. Касперович, А. |
author_sort |
Воловодова, Е. |
title |
О социокультурной специфике субъектности территориальной общины: организационный аспект |
title_short |
О социокультурной специфике субъектности территориальной общины: организационный аспект |
title_full |
О социокультурной специфике субъектности территориальной общины: организационный аспект |
title_fullStr |
О социокультурной специфике субъектности территориальной общины: организационный аспект |
title_full_unstemmed |
О социокультурной специфике субъектности территориальной общины: организационный аспект |
title_sort |
о социокультурной специфике субъектности территориальной общины: организационный аспект |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
2004 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89893 |
citation_txt |
О социокультурной специфике субъектности территориальной общины: организационный аспект / Е. Воловодова, А. Касперович // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2004. — № 1. — С. 103-119. — Бібліогр.: 36 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT volovodovae osociokulʹturnojspecifikesubʺektnostiterritorialʹnojobŝinyorganizacionnyjaspekt AT kasperoviča osociokulʹturnojspecifikesubʺektnostiterritorialʹnojobŝinyorganizacionnyjaspekt |
first_indexed |
2023-10-18T19:40:46Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:40:46Z |
_version_ |
1796147608672010240 |