Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов
The conditions at which sociological surveys can be used to control falsification of the elections' and referendums' results are analyzed in the paper. On the data of surveys conducted by the Kyiv international institute of sociology before and after referendum of April 16, 2000, there is...
Збережено в:
Дата: | 2001 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
2001
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89922 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов / В. Паниотто, Н. Харченко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 1. — С. 155-170. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-89922 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-899222015-12-21T03:04:10Z Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов Паниотто, В. Харченко, Н. Электоральная социология The conditions at which sociological surveys can be used to control falsification of the elections' and referendums' results are analyzed in the paper. On the data of surveys conducted by the Kyiv international institute of sociology before and after referendum of April 16, 2000, there is proved that the referendum results regarding questions about two-chamber parliament and about taking part in the referendum have been forged. 2001 Article Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов / В. Паниотто, Н. Харченко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 1. — С. 155-170. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89922 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Электоральная социология Электоральная социология |
spellingShingle |
Электоральная социология Электоральная социология Паниотто, В. Харченко, Н. Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов Социология: теория, методы, маркетинг |
description |
The conditions at which sociological surveys can be used to control falsification of the elections' and referendums' results are analyzed in the paper. On the data of surveys conducted by the Kyiv international institute of sociology before and after referendum of April 16, 2000, there is proved that the referendum results regarding questions about two-chamber parliament and about taking part in the referendum have been forged. |
format |
Article |
author |
Паниотто, В. Харченко, Н. |
author_facet |
Паниотто, В. Харченко, Н. |
author_sort |
Паниотто, В. |
title |
Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов |
title_short |
Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов |
title_full |
Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов |
title_fullStr |
Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов |
title_full_unstemmed |
Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов |
title_sort |
социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
2001 |
topic_facet |
Электоральная социология |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89922 |
citation_txt |
Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов / В. Паниотто, Н. Харченко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 1. — С. 155-170. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT paniottov sociologičeskieissledovaniâkaksposobkontrolârezulʹtatovvyborovireferendumov AT harčenkon sociologičeskieissledovaniâkaksposobkontrolârezulʹtatovvyborovireferendumov |
first_indexed |
2023-10-18T19:40:49Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:40:49Z |
_version_ |
1796147621379702784 |