Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов

The conditions at which sociological surveys can be used to control falsification of the elections' and referendums' results are analyzed in the paper. On the data of surveys conducted by the Kyiv international institute of sociology before and after referendum of April 16, 2000, there is...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2001
Автори: Паниотто, В., Харченко, Н.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2001
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89922
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов / В. Паниотто, Н. Харченко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 1. — С. 155-170. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-89922
record_format dspace
spelling irk-123456789-899222015-12-21T03:04:10Z Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов Паниотто, В. Харченко, Н. Электоральная социология The conditions at which sociological surveys can be used to control falsification of the elections' and referendums' results are analyzed in the paper. On the data of surveys conducted by the Kyiv international institute of sociology before and after referendum of April 16, 2000, there is proved that the referendum results regarding questions about two-chamber parliament and about taking part in the referendum have been forged. 2001 Article Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов / В. Паниотто, Н. Харченко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 1. — С. 155-170. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89922 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Электоральная социология
Электоральная социология
spellingShingle Электоральная социология
Электоральная социология
Паниотто, В.
Харченко, Н.
Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов
Социология: теория, методы, маркетинг
description The conditions at which sociological surveys can be used to control falsification of the elections' and referendums' results are analyzed in the paper. On the data of surveys conducted by the Kyiv international institute of sociology before and after referendum of April 16, 2000, there is proved that the referendum results regarding questions about two-chamber parliament and about taking part in the referendum have been forged.
format Article
author Паниотто, В.
Харченко, Н.
author_facet Паниотто, В.
Харченко, Н.
author_sort Паниотто, В.
title Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов
title_short Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов
title_full Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов
title_fullStr Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов
title_full_unstemmed Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов
title_sort социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 2001
topic_facet Электоральная социология
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89922
citation_txt Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов / В. Паниотто, Н. Харченко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 1. — С. 155-170. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT paniottov sociologičeskieissledovaniâkaksposobkontrolârezulʹtatovvyborovireferendumov
AT harčenkon sociologičeskieissledovaniâkaksposobkontrolârezulʹtatovvyborovireferendumov
first_indexed 2023-10-18T19:40:49Z
last_indexed 2023-10-18T19:40:49Z
_version_ 1796147621379702784