Альтернативний ґендерний словник
Останніми рока и соціологи пишуть про ґендерні проблеми дедалі більше “доброго і різного”. Але, як на мене, пишуть надто серйозно — без огляду на належність до тієї чи тієї соціологічної школи і власну ґендерну належність, яку, втім, кожен із нас відчуває, мабуть, навіть частіше за національну чи...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
2009
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89982 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Альтернативний ґендерний словник / Головаха Є. // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2009. — № 4. — С. 172–176. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-89982 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-899822015-12-21T03:02:59Z Альтернативний ґендерний словник Головаха, Є. Социологическая публицистика Останніми рока и соціологи пишуть про ґендерні проблеми дедалі більше “доброго і різного”. Але, як на мене, пишуть надто серйозно — без огляду на належність до тієї чи тієї соціологічної школи і власну ґендерну належність, яку, втім, кожен із нас відчуває, мабуть, навіть частіше за національну чи соціально-класову. Зважаючи на актуальність проблематики та її унікальний вплив на суспільство і кожного, хто в ньому перебуває як потенційний респондент чи дослідник, я й намагався скласти спеціалізований словник, котрий якщо й не допоможе глибше пізнати природу і соціальну зумовленість ґендеру, то, принаймні, дасть змогу без надмірної драматизації сприймати деякі ґендерні проблеми, що втратять свою неабияку привабливість, якщо їх зможуть розв’язати відповідно до науково обґрунтованих висновків і рекомендацій. 2009 Article Альтернативний ґендерний словник / Головаха Є. // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2009. — № 4. — С. 172–176. — укр. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89982 uk Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Социологическая публицистика Социологическая публицистика |
spellingShingle |
Социологическая публицистика Социологическая публицистика Головаха, Є. Альтернативний ґендерний словник Социология: теория, методы, маркетинг |
description |
Останніми рока и соціологи пишуть про ґендерні проблеми дедалі більше “доброго і різного”. Але, як на мене, пишуть надто серйозно — без огляду на належність до
тієї чи тієї соціологічної школи і власну ґендерну належність, яку, втім, кожен із нас
відчуває, мабуть, навіть частіше за національну чи соціально-класову. Зважаючи на
актуальність проблематики та її унікальний вплив на суспільство і кожного, хто в
ньому перебуває як потенційний респондент чи дослідник, я й намагався скласти
спеціалізований словник, котрий якщо й не допоможе глибше пізнати природу і соціальну зумовленість ґендеру, то, принаймні, дасть змогу без надмірної драматизації
сприймати деякі ґендерні проблеми, що втратять свою неабияку привабливість,
якщо їх зможуть розв’язати відповідно до науково обґрунтованих висновків і рекомендацій. |
format |
Article |
author |
Головаха, Є. |
author_facet |
Головаха, Є. |
author_sort |
Головаха, Є. |
title |
Альтернативний ґендерний словник |
title_short |
Альтернативний ґендерний словник |
title_full |
Альтернативний ґендерний словник |
title_fullStr |
Альтернативний ґендерний словник |
title_full_unstemmed |
Альтернативний ґендерний словник |
title_sort |
альтернативний ґендерний словник |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Социологическая публицистика |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89982 |
citation_txt |
Альтернативний ґендерний словник / Головаха Є. // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2009. — № 4. — С. 172–176. — укр. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT golovahaê alʹternativnijgendernijslovnik |
first_indexed |
2023-10-18T19:41:03Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:41:03Z |
_version_ |
1796147625507946496 |