Альтернативний ґендерний словник

Останніми рока и соціологи пишуть про ґендерні проблеми дедалі більше “доброго і різного”. Але, як на мене, пишуть надто серйозно — без огляду на належність до тієї чи тієї соціологічної школи і власну ґендерну належність, яку, втім, кожен із нас відчуває, мабуть, навіть частіше за національну чи...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Головаха, Є.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2009
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89982
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Альтернативний ґендерний словник / Головаха Є. // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2009. — № 4. — С. 172–176. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-89982
record_format dspace
spelling irk-123456789-899822015-12-21T03:02:59Z Альтернативний ґендерний словник Головаха, Є. Социологическая публицистика Останніми рока и соціологи пишуть про ґендерні проблеми дедалі більше “доброго і різного”. Але, як на мене, пишуть надто серйозно — без огляду на належність до тієї чи тієї соціологічної школи і власну ґендерну належність, яку, втім, кожен із нас відчуває, мабуть, навіть частіше за національну чи соціально-класову. Зважаючи на актуальність проблематики та її унікальний вплив на суспільство і кожного, хто в ньому перебуває як потенційний респондент чи дослідник, я й намагався скласти спеціалізований словник, котрий якщо й не допоможе глибше пізнати природу і соціальну зумовленість ґендеру, то, принаймні, дасть змогу без надмірної драматизації сприймати деякі ґендерні проблеми, що втратять свою неабияку привабливість, якщо їх зможуть розв’язати відповідно до науково обґрунтованих висновків і рекомендацій. 2009 Article Альтернативний ґендерний словник / Головаха Є. // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2009. — № 4. — С. 172–176. — укр. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89982 uk Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Социологическая публицистика
Социологическая публицистика
spellingShingle Социологическая публицистика
Социологическая публицистика
Головаха, Є.
Альтернативний ґендерний словник
Социология: теория, методы, маркетинг
description Останніми рока и соціологи пишуть про ґендерні проблеми дедалі більше “доброго і різного”. Але, як на мене, пишуть надто серйозно — без огляду на належність до тієї чи тієї соціологічної школи і власну ґендерну належність, яку, втім, кожен із нас відчуває, мабуть, навіть частіше за національну чи соціально-класову. Зважаючи на актуальність проблематики та її унікальний вплив на суспільство і кожного, хто в ньому перебуває як потенційний респондент чи дослідник, я й намагався скласти спеціалізований словник, котрий якщо й не допоможе глибше пізнати природу і соціальну зумовленість ґендеру, то, принаймні, дасть змогу без надмірної драматизації сприймати деякі ґендерні проблеми, що втратять свою неабияку привабливість, якщо їх зможуть розв’язати відповідно до науково обґрунтованих висновків і рекомендацій.
format Article
author Головаха, Є.
author_facet Головаха, Є.
author_sort Головаха, Є.
title Альтернативний ґендерний словник
title_short Альтернативний ґендерний словник
title_full Альтернативний ґендерний словник
title_fullStr Альтернативний ґендерний словник
title_full_unstemmed Альтернативний ґендерний словник
title_sort альтернативний ґендерний словник
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 2009
topic_facet Социологическая публицистика
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89982
citation_txt Альтернативний ґендерний словник / Головаха Є. // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2009. — № 4. — С. 172–176. — укр.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT golovahaê alʹternativnijgendernijslovnik
first_indexed 2023-10-18T19:41:03Z
last_indexed 2023-10-18T19:41:03Z
_version_ 1796147625507946496