Прогнозування поведінки споживачів на підставі теорії поширення інновацій: теоретичні засади і можливості практичного застосування
Forecasting plays important role in marketing activity of company. The FutureView™ is one of the methods developed by TNS Company and based on Diffusion of Innovations Theory. Traditional Early Adopters definition proposed by Rogers was revised and modified; therewith main principles of adaptation t...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Соколовський, І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
2009
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89990 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Прогнозування поведінки споживачів на підставі теорії поширення інновацій: теоретичні засади і можливості практичного застосування / І. Соколовський // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2009. — № 4. — С. 128–137. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг
за авторством: Стеблюк, Н.Ф., та інші
Опубліковано: (2019) -
Теоретичні засади фінансового планування та прогнозування
за авторством: Проказа, Т.В.
Опубліковано: (2011) -
Елементи теорії та питання практичного застосування систем вібродіагностування рухомих вузлів електричних машин
за авторством: Гижко, Ю.І., та інші
Опубліковано: (2015) -
Формування гетерофазних наноструктур на основі селеніду індію, їх фізичні властивості та можливості практичного застосування
за авторством: Войтович, С.А., та інші
Опубліковано: (2007) -
Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
за авторством: Ґудзь, П.
Опубліковано: (2012)