Социально-классовые позиции и ценностные ориентации

The purpose of paper is to investigate the relationship between a class position and values orientations. At the first stage, the factor analysis was used for each of studied models. 1-st model includes 29 variables represents social orientations of respondents. 2-nd model dis plays a self-estimatio...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Патракова, А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2009
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90048
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Социально-классовые позиции и ценностные ориентации / А. Патракова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2009. — № 1. — С. 169–185. — Бібліогр.: 10 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси