Медиа и власть: современные концептуализации

This article examines contemporary approaches to mediapower relations. Power is represented not only by political institutions, governmental bodies and public administration, but also by rules, norms and cultural stereotypes that form behavioral strategies of social groups. Sustainable political a...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:2004
Автор: Кучма, И.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2004
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90082
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Медиа и власть: современные концептуализации / И. Кучма // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2004. — № 2. — С. 78–90. — Бібліогр.: 15 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine