Современное пространство отношений искусства и потребителя
The publication reviews the problems emerging in the process of research of the art impact potential in modern conditions of its existence. Sociological analysis of the art influence on personality should take into account all the spectrum of factors and conditions, determining the character of m...
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
2005
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90111 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Современное пространство отношений искусства и потребителя / Р. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 4. — С. 73–91. — Бібліогр.: 19 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-90111 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-901112015-12-23T03:02:43Z Современное пространство отношений искусства и потребителя Шульга, Р. The publication reviews the problems emerging in the process of research of the art impact potential in modern conditions of its existence. Sociological analysis of the art influence on personality should take into account all the spectrum of factors and conditions, determining the character of modern consumption of art products. 2005 Article Современное пространство отношений искусства и потребителя / Р. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 4. — С. 73–91. — Бібліогр.: 19 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90111 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
The publication reviews the problems emerging in the process of research of the art
impact potential in modern conditions of its existence. Sociological analysis of the art
influence on personality should take into account all the spectrum of factors and
conditions, determining the character of modern consumption of art products. |
format |
Article |
author |
Шульга, Р. |
spellingShingle |
Шульга, Р. Современное пространство отношений искусства и потребителя Социология: теория, методы, маркетинг |
author_facet |
Шульга, Р. |
author_sort |
Шульга, Р. |
title |
Современное пространство отношений искусства и потребителя |
title_short |
Современное пространство отношений искусства и потребителя |
title_full |
Современное пространство отношений искусства и потребителя |
title_fullStr |
Современное пространство отношений искусства и потребителя |
title_full_unstemmed |
Современное пространство отношений искусства и потребителя |
title_sort |
современное пространство отношений искусства и потребителя |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
2005 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90111 |
citation_txt |
Современное пространство отношений искусства и потребителя / Р. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 4. — С. 73–91. — Бібліогр.: 19 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT šulʹgar sovremennoeprostranstvootnošenijiskusstvaipotrebitelâ |
first_indexed |
2023-10-18T19:41:29Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:41:29Z |
_version_ |
1796147647109660672 |