Современное пространство отношений искусства и потребителя

The publication reviews the problems emerging in the process of research of the art impact potential in modern conditions of its existence. Sociological analysis of the art influence on personality should take into account all the spectrum of factors and conditions, determining the character of m...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:2005
Автор: Шульга, Р.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2005
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90111
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Современное пространство отношений искусства и потребителя / Р. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 4. — С. 73–91. — Бібліогр.: 19 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси