Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций

There are analyzed the social and cultural legitimacy level and essence of entrepreneurship in Ukrainian society. Basing on historical and sociological polling data, the author characterizes the main factors which determined such a low level and ambivalent nature of entrepreneurship legitimacy in Uk...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2005
Автор: Коржов, Г.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2005
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90137
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций / Г. Коржов // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 3. — С. 165–177. — Бібліогр.: 25 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-90137
record_format dspace
spelling irk-123456789-901372015-12-23T03:02:59Z Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций Коржов, Г. There are analyzed the social and cultural legitimacy level and essence of entrepreneurship in Ukrainian society. Basing on historical and sociological polling data, the author characterizes the main factors which determined such a low level and ambivalent nature of entrepreneurship legitimacy in Ukraine. 2005 Article Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций / Г. Коржов // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 3. — С. 165–177. — Бібліогр.: 25 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90137 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description There are analyzed the social and cultural legitimacy level and essence of entrepreneurship in Ukrainian society. Basing on historical and sociological polling data, the author characterizes the main factors which determined such a low level and ambivalent nature of entrepreneurship legitimacy in Ukraine.
format Article
author Коржов, Г.
spellingShingle Коржов, Г.
Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций
Социология: теория, методы, маркетинг
author_facet Коржов, Г.
author_sort Коржов, Г.
title Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций
title_short Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций
title_full Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций
title_fullStr Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций
title_full_unstemmed Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций
title_sort социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 2005
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90137
citation_txt Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций / Г. Коржов // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 3. — С. 165–177. — Бібліогр.: 25 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT koržovg sociokulʹturnaâlegitimnostʹpredprinimatelʹstvavukrainskomobŝestvepervogodesâtiletiâtransformacij
first_indexed 2023-10-18T19:41:33Z
last_indexed 2023-10-18T19:41:33Z
_version_ 1796147649859026944