Профессия PR-советника: требования, условия и функции (методические вопросы)

The author discusses the essence of a number of methodical issues related to require ments, conditions, and content of the functions performed by professional public relations counsel. Namely, special attention is paid to the following: the nature of public relations counsel, basing on which he/s...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:2005
Автор: Некрасова, О.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2005
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90143
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Профессия PR-советника: требования, условия и функции (методические вопросы) / О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 1. — С. 181–192. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-90143
record_format dspace
spelling irk-123456789-901432015-12-23T03:02:52Z Профессия PR-советника: требования, условия и функции (методические вопросы) Некрасова, О. Украина — Польша: партнерство без границ The author discusses the essence of a number of methodical issues related to require ments, conditions, and content of the functions performed by professional public relations counsel. Namely, special attention is paid to the following: the nature of public relations counsel, basing on which he/she works with any organization; pay ment arrangements; advance preparations; client education to develop full under standing of the scope and PR functions; working pattern and procedure of relations with the client; issues of confidentiality; client attraction and ethical methods of selling the PR-counsel profession. 2005 Article Профессия PR-советника: требования, условия и функции (методические вопросы) / О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 1. — С. 181–192. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90143 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Украина — Польша: партнерство без границ
Украина — Польша: партнерство без границ
spellingShingle Украина — Польша: партнерство без границ
Украина — Польша: партнерство без границ
Некрасова, О.
Профессия PR-советника: требования, условия и функции (методические вопросы)
Социология: теория, методы, маркетинг
description The author discusses the essence of a number of methodical issues related to require ments, conditions, and content of the functions performed by professional public relations counsel. Namely, special attention is paid to the following: the nature of public relations counsel, basing on which he/she works with any organization; pay ment arrangements; advance preparations; client education to develop full under standing of the scope and PR functions; working pattern and procedure of relations with the client; issues of confidentiality; client attraction and ethical methods of selling the PR-counsel profession.
format Article
author Некрасова, О.
author_facet Некрасова, О.
author_sort Некрасова, О.
title Профессия PR-советника: требования, условия и функции (методические вопросы)
title_short Профессия PR-советника: требования, условия и функции (методические вопросы)
title_full Профессия PR-советника: требования, условия и функции (методические вопросы)
title_fullStr Профессия PR-советника: требования, условия и функции (методические вопросы)
title_full_unstemmed Профессия PR-советника: требования, условия и функции (методические вопросы)
title_sort профессия pr-советника: требования, условия и функции (методические вопросы)
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 2005
topic_facet Украина — Польша: партнерство без границ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90143
citation_txt Профессия PR-советника: требования, условия и функции (методические вопросы) / О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 1. — С. 181–192. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT nekrasovao professiâprsovetnikatrebovaniâusloviâifunkciimetodičeskievoprosy
first_indexed 2023-10-18T19:41:24Z
last_indexed 2023-10-18T19:41:24Z
_version_ 1796147650495512576