Політичний маркетинг і менеджмент

Методичний комплекс містить тематичний план та програму навчальної дисципліни „Політичний маркетинг і менеджмент”, перелік рекомендованої літератури до кожної теми курсу, плани лекцій та семінарських занять. Подаються орієнтовний перелік запитань та завдань для самостійної роботи студентів, тематика...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2004
Автори: Картунов, О., Маруховська, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2004
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9029
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Політичний маркетинг і менеджмент / О. Картунов, О. Маруховська // Політ. менеджмент — 2004. — № 5. — С. 137-163. — Бібліогр.: 24 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Методичний комплекс містить тематичний план та програму навчальної дисципліни „Політичний маркетинг і менеджмент”, перелік рекомендованої літератури до кожної теми курсу, плани лекцій та семінарських занять. Подаються орієнтовний перелік запитань та завдань для самостійної роботи студентів, тематика рефератів, тестові завдання для перевірки знань. Наводиться перелік запитань підсумкового контролю. Комплекс розрахований на студентів вищих навчальних закладів. Схвалений Вченою радою Університету економіки та права „КРОК”.