Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ

The article deals with the verbal behavior peculiar to the different social demographic and social psychological groups of population under the conditions of market society. There are analyzed opinions of Ukrainian citizens on the socioeconomic (market) transformations in agriculture. The author...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автор: Пилипенко, В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2006
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90295
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ / В. Пилипенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 1. — С. 153–165. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-90295
record_format dspace
spelling irk-123456789-902952016-01-07T11:15:36Z Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ Пилипенко, В. The article deals with the verbal behavior peculiar to the different social demographic and social psychological groups of population under the conditions of market society. There are analyzed opinions of Ukrainian citizens on the socioeconomic (market) transformations in agriculture. The author regards it necessary to distinguish pre-market and market types of human behavior. There are also examined the main patterns of verbal behavior inherent in different social groups of population in case of “negative” economic situation. 2006 Article Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ / В. Пилипенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 1. — С. 153–165. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90295 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description The article deals with the verbal behavior peculiar to the different social demographic and social psychological groups of population under the conditions of market society. There are analyzed opinions of Ukrainian citizens on the socioeconomic (market) transformations in agriculture. The author regards it necessary to distinguish pre-market and market types of human behavior. There are also examined the main patterns of verbal behavior inherent in different social groups of population in case of “negative” economic situation.
format Article
author Пилипенко, В.
spellingShingle Пилипенко, В.
Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ
Социология: теория, методы, маркетинг
author_facet Пилипенко, В.
author_sort Пилипенко, В.
title Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ
title_short Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ
title_full Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ
title_fullStr Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ
title_full_unstemmed Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ
title_sort человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 2006
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90295
citation_txt Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ / В. Пилипенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 1. — С. 153–165. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT pilipenkov čelovekvrynočnyhusloviâhverbalʹnoepovedenieiocenkareform
first_indexed 2023-10-18T19:41:41Z
last_indexed 2023-10-18T19:41:41Z
_version_ 1796147657390948352