2025-02-23T21:33:31-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-90398%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T21:33:31-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-90398%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T21:33:31-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T21:33:31-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Публичные императивы медиа: время выборов
The article deals with the state of Ukrainian television in the period of pre-election campaign (2005–2006). It can be characterized by mobilization of policy in the mass media market, consolidation of unifying semantic practices, and liberalization of political differences. However, the latter d...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Russian |
Published: |
Iнститут соціології НАН України
2006
|
Series: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90398 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-90398 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-903982015-12-24T03:02:40Z Публичные императивы медиа: время выборов Костенко, Н. Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине The article deals with the state of Ukrainian television in the period of pre-election campaign (2005–2006). It can be characterized by mobilization of policy in the mass media market, consolidation of unifying semantic practices, and liberalization of political differences. However, the latter does not result in public discourse. 2006 Article Публичные императивы медиа: время выборов / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 3. — С. 213–221. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90398 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине |
spellingShingle |
Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине Костенко, Н. Публичные императивы медиа: время выборов Социология: теория, методы, маркетинг |
description |
The article deals with the state of Ukrainian television in the period of pre-election
campaign (2005–2006). It can be characterized by mobilization of policy in the mass
media market, consolidation of unifying semantic practices, and liberalization of
political differences. However, the latter does not result in public discourse. |
format |
Article |
author |
Костенко, Н. |
author_facet |
Костенко, Н. |
author_sort |
Костенко, Н. |
title |
Публичные императивы медиа: время выборов |
title_short |
Публичные императивы медиа: время выборов |
title_full |
Публичные императивы медиа: время выборов |
title_fullStr |
Публичные императивы медиа: время выборов |
title_full_unstemmed |
Публичные императивы медиа: время выборов |
title_sort |
публичные императивы медиа: время выборов |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
2006 |
topic_facet |
Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90398 |
citation_txt |
Публичные императивы медиа: время выборов / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 3. — С. 213–221. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT kostenkon publičnyeimperativymediavremâvyborov |
first_indexed |
2023-10-18T19:41:56Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:41:56Z |
_version_ |
1796147668286701568 |