Публичные императивы медиа: время выборов

The article deals with the state of Ukrainian television in the period of pre-election campaign (2005–2006). It can be characterized by mobilization of policy in the mass media market, consolidation of unifying semantic practices, and liberalization of political differences. However, the latter d...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Iнститут соціології НАН України
Дата:2006
Автор: Костенко, Н.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Iнститут соціології НАН України 2006
Назва видання:Социология: теория, методы, маркетинг
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90398
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Публичные императивы медиа: время выборов / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 3. — С. 213–221. — Бібліогр.: 11 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-90398
record_format dspace
spelling irk-123456789-903982015-12-24T03:02:40Z Публичные императивы медиа: время выборов Костенко, Н. Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине The article deals with the state of Ukrainian television in the period of pre-election campaign (2005–2006). It can be characterized by mobilization of policy in the mass media market, consolidation of unifying semantic practices, and liberalization of political differences. However, the latter does not result in public discourse. 2006 Article Публичные императивы медиа: время выборов / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 3. — С. 213–221. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90398 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине
Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине
spellingShingle Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине
Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине
Костенко, Н.
Публичные императивы медиа: время выборов
Социология: теория, методы, маркетинг
description The article deals with the state of Ukrainian television in the period of pre-election campaign (2005–2006). It can be characterized by mobilization of policy in the mass media market, consolidation of unifying semantic practices, and liberalization of political differences. However, the latter does not result in public discourse.
format Article
author Костенко, Н.
author_facet Костенко, Н.
author_sort Костенко, Н.
title Публичные императивы медиа: время выборов
title_short Публичные императивы медиа: время выборов
title_full Публичные императивы медиа: время выборов
title_fullStr Публичные императивы медиа: время выборов
title_full_unstemmed Публичные императивы медиа: время выборов
title_sort публичные императивы медиа: время выборов
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 2006
topic_facet Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90398
citation_txt Публичные императивы медиа: время выборов / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 3. — С. 213–221. — Бібліогр.: 11 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT kostenkon publičnyeimperativymediavremâvyborov
first_indexed 2023-10-18T19:41:56Z
last_indexed 2023-10-18T19:41:56Z
_version_ 1796147668286701568