Публичные императивы медиа: время выборов
The article deals with the state of Ukrainian television in the period of pre-election campaign (2005–2006). It can be characterized by mobilization of policy in the mass media market, consolidation of unifying semantic practices, and liberalization of political differences. However, the latter d...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
2006
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90398 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Публичные императивы медиа: время выборов / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 3. — С. 213–221. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-90398 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-903982015-12-24T03:02:40Z Публичные императивы медиа: время выборов Костенко, Н. Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине The article deals with the state of Ukrainian television in the period of pre-election campaign (2005–2006). It can be characterized by mobilization of policy in the mass media market, consolidation of unifying semantic practices, and liberalization of political differences. However, the latter does not result in public discourse. 2006 Article Публичные императивы медиа: время выборов / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 3. — С. 213–221. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90398 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине |
spellingShingle |
Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине Костенко, Н. Публичные императивы медиа: время выборов Социология: теория, методы, маркетинг |
description |
The article deals with the state of Ukrainian television in the period of pre-election
campaign (2005–2006). It can be characterized by mobilization of policy in the mass
media market, consolidation of unifying semantic practices, and liberalization of
political differences. However, the latter does not result in public discourse. |
format |
Article |
author |
Костенко, Н. |
author_facet |
Костенко, Н. |
author_sort |
Костенко, Н. |
title |
Публичные императивы медиа: время выборов |
title_short |
Публичные императивы медиа: время выборов |
title_full |
Публичные императивы медиа: время выборов |
title_fullStr |
Публичные императивы медиа: время выборов |
title_full_unstemmed |
Публичные императивы медиа: время выборов |
title_sort |
публичные императивы медиа: время выборов |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
2006 |
topic_facet |
Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90398 |
citation_txt |
Публичные императивы медиа: время выборов / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 3. — С. 213–221. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT kostenkon publičnyeimperativymediavremâvyborov |
first_indexed |
2023-10-18T19:41:56Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:41:56Z |
_version_ |
1796147668286701568 |