2025-02-23T19:42:42-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-90447%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T19:42:42-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-90447%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T19:42:42-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T19:42:42-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса)
The purpose of this paper is to present the data of the first in Ukraine sociological research on economic culture of the population conducted by the Department of Economic Sociology (IS NASU) in 2005. The author expounds the views of experts on the essence, forms of manifestation, and in...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Russian |
Published: |
Iнститут соціології НАН України
2006
|
Series: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90447 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-90447 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-904472015-12-24T03:02:59Z Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) Ефременко, Т. The purpose of this paper is to present the data of the first in Ukraine sociological research on economic culture of the population conducted by the Department of Economic Sociology (IS NASU) in 2005. The author expounds the views of experts on the essence, forms of manifestation, and indicators of economic culture. One -dimen sional and multidimensional nature of economic culture has made it necessary to analyze both generalized integral characteristics and various dilemmas existing in mass consciousness of the present day Ukrainian society. 2006 Article Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) / Т. Ефременко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 4. — С. 174-194. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90447 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
The purpose of this paper is to present the data of the first in Ukraine sociological research on economic culture of the population conducted by the Department of Economic Sociology (IS NASU) in 2005. The author expounds the views of experts on the essence, forms of manifestation, and indicators of economic culture. One -dimen sional and multidimensional nature of economic culture has made it necessary to analyze both generalized integral characteristics and various dilemmas existing in mass consciousness of the present day Ukrainian society. |
format |
Article |
author |
Ефременко, Т. |
spellingShingle |
Ефременко, Т. Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) Социология: теория, методы, маркетинг |
author_facet |
Ефременко, Т. |
author_sort |
Ефременко, Т. |
title |
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) |
title_short |
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) |
title_full |
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) |
title_fullStr |
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) |
title_full_unstemmed |
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) |
title_sort |
экономическая культура населения современной украины (по материалам экспертного опроса) |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
2006 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90447 |
citation_txt |
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) / Т. Ефременко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 4. — С. 174-194. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT efremenkot ékonomičeskaâkulʹturanaseleniâsovremennojukrainypomaterialamékspertnogooprosa |
first_indexed |
2023-10-18T19:42:03Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:42:03Z |
_version_ |
1796147673462472704 |