Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса)
The purpose of this paper is to present the data of the first in Ukraine sociological research on economic culture of the population conducted by the Department of Economic Sociology (IS NASU) in 2005. The author expounds the views of experts on the essence, forms of manifestation, and in...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Iнститут соціології НАН України
2006
|
Назва видання: | Социология: теория, методы, маркетинг |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90447 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) / Т. Ефременко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 4. — С. 174-194. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-90447 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-904472015-12-24T03:02:59Z Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) Ефременко, Т. The purpose of this paper is to present the data of the first in Ukraine sociological research on economic culture of the population conducted by the Department of Economic Sociology (IS NASU) in 2005. The author expounds the views of experts on the essence, forms of manifestation, and indicators of economic culture. One -dimen sional and multidimensional nature of economic culture has made it necessary to analyze both generalized integral characteristics and various dilemmas existing in mass consciousness of the present day Ukrainian society. 2006 Article Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) / Т. Ефременко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 4. — С. 174-194. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90447 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
The purpose of this paper is to present the data of the first in Ukraine sociological research on economic culture of the population conducted by the Department of Economic Sociology (IS NASU) in 2005. The author expounds the views of experts on the essence, forms of manifestation, and indicators of economic culture. One -dimen sional and multidimensional nature of economic culture has made it necessary to analyze both generalized integral characteristics and various dilemmas existing in mass consciousness of the present day Ukrainian society. |
format |
Article |
author |
Ефременко, Т. |
spellingShingle |
Ефременко, Т. Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) Социология: теория, методы, маркетинг |
author_facet |
Ефременко, Т. |
author_sort |
Ефременко, Т. |
title |
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) |
title_short |
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) |
title_full |
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) |
title_fullStr |
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) |
title_full_unstemmed |
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) |
title_sort |
экономическая культура населения современной украины (по материалам экспертного опроса) |
publisher |
Iнститут соціології НАН України |
publishDate |
2006 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90447 |
citation_txt |
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) / Т. Ефременко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 4. — С. 174-194. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
series |
Социология: теория, методы, маркетинг |
work_keys_str_mv |
AT efremenkot ékonomičeskaâkulʹturanaseleniâsovremennojukrainypomaterialamékspertnogooprosa |
first_indexed |
2023-10-18T19:42:03Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:42:03Z |
_version_ |
1796147673462472704 |