2025-02-23T19:42:42-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-90447%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T19:42:42-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-90447%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T19:42:42-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T19:42:42-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса)

The purpose of this paper is to present the data of the first in Ukraine sociological research on economic culture of the population conducted by the Department of Economic Sociology (IS NASU) in 2005. The author expounds the views of experts on the essence, forms of manifestation, and in...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ефременко, Т.
Format: Article
Language:Russian
Published: Iнститут соціології НАН України 2006
Series:Социология: теория, методы, маркетинг
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90447
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id irk-123456789-90447
record_format dspace
spelling irk-123456789-904472015-12-24T03:02:59Z Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) Ефременко, Т. The purpose of this paper is to present the data of the first in Ukraine sociological research on economic culture of the population conducted by the Department of Economic Sociology (IS NASU) in 2005. The author expounds the views of experts on the essence, forms of manifestation, and indicators of economic culture. One -dimen sional and multidimensional nature of economic culture has made it necessary to analyze both generalized integral characteristics and various dilemmas existing in mass consciousness of the present day Ukrainian society. 2006 Article Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) / Т. Ефременко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 4. — С. 174-194. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. 1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90447 ru Социология: теория, методы, маркетинг Iнститут соціології НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description The purpose of this paper is to present the data of the first in Ukraine sociological research on economic culture of the population conducted by the Department of Economic Sociology (IS NASU) in 2005. The author expounds the views of experts on the essence, forms of manifestation, and indicators of economic culture. One -dimen sional and multidimensional nature of economic culture has made it necessary to analyze both generalized integral characteristics and various dilemmas existing in mass consciousness of the present day Ukrainian society.
format Article
author Ефременко, Т.
spellingShingle Ефременко, Т.
Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса)
Социология: теория, методы, маркетинг
author_facet Ефременко, Т.
author_sort Ефременко, Т.
title Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса)
title_short Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса)
title_full Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса)
title_fullStr Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса)
title_full_unstemmed Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса)
title_sort экономическая культура населения современной украины (по материалам экспертного опроса)
publisher Iнститут соціології НАН України
publishDate 2006
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90447
citation_txt Экономическая культура населения современной Украины (по материалам экспертного опроса) / Т. Ефременко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 4. — С. 174-194. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.
series Социология: теория, методы, маркетинг
work_keys_str_mv AT efremenkot ékonomičeskaâkulʹturanaseleniâsovremennojukrainypomaterialamékspertnogooprosa
first_indexed 2023-10-18T19:42:03Z
last_indexed 2023-10-18T19:42:03Z
_version_ 1796147673462472704