Концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в Україні

В статті розглядаються питання формування концепції соціальної відповідальності бізнесу. Здійснено аналіз сучасної моделі соціальної відповідальності бізнесу в Україні, наведені результати соціологічних досліджень з визначеної тематики, запропоновано шляхи становлення національної моделі корпоративн...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Мурашко, М.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут демографії та соціальних досліджень НАН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9099
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в Україні / М.І. Мурашко // Демографія та соціальна економіка — 2009. — № 2. — С. 114-122. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-9099
record_format dspace
spelling irk-123456789-90992013-02-13T02:23:17Z Концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в Україні Мурашко, М.І. Соціально-економічний розвиток В статті розглядаються питання формування концепції соціальної відповідальності бізнесу. Здійснено аналіз сучасної моделі соціальної відповідальності бізнесу в Україні, наведені результати соціологічних досліджень з визначеної тематики, запропоновано шляхи становлення національної моделі корпоративної соціальної відповідальності, а також типологію соціальних інвестицій в Україні на рівні держави і регіонів. В статье рассматриваются вопросы формирования концепции социальной ответственности бизнеса. Выполнено анализ современной модели социальной ответственности бизнеса в Украине, приведены результаты социологических исследований из определенной тематики, предложены пути становления национальной модели корпоративной социальной ответственности, а также типология социальных инвестиций в Украине на уровне государства и регионов. This paper deals with the problem of forming the idea in social business responsibility. Genesis of conceptual bases have been investigated, the models of corporative social responsibility have been analyzed. The conditions of forming Ukraine national model in social business responsibility have been mentioned, distinctive lines have been accounted. The factors that influence on forming the business interaction forms and the region power, and that condition their differentiations and valid consequence of their influence on different regions in Ukraine have been mentioned. The particular elements of interaction in poor regions have been considered on epicedial cooperation model, the state reasons have been reduced. The behaviour of international companies with their branches in corresponded typical regions has been analyzed. The social politic business priority on the point of the population and business representative has been set on the base of author’s sociological researches. The up-to-date social business responsibility model in Ukraine has been analyzed, the social researchers results on the definite point have been mentioned, the ways of national modal formation of corporative social responsibility have been proposed, and the social investment typology in Ukraine on the country and region standarts. 2009 Article Концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в Україні / М.І. Мурашко // Демографія та соціальна економіка — 2009. — № 2. — С. 114-122. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. 2072-9480 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9099 316.66:323.326(477) uk Інститут демографії та соціальних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Соціально-економічний розвиток
Соціально-економічний розвиток
spellingShingle Соціально-економічний розвиток
Соціально-економічний розвиток
Мурашко, М.І.
Концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в Україні
description В статті розглядаються питання формування концепції соціальної відповідальності бізнесу. Здійснено аналіз сучасної моделі соціальної відповідальності бізнесу в Україні, наведені результати соціологічних досліджень з визначеної тематики, запропоновано шляхи становлення національної моделі корпоративної соціальної відповідальності, а також типологію соціальних інвестицій в Україні на рівні держави і регіонів.
format Article
author Мурашко, М.І.
author_facet Мурашко, М.І.
author_sort Мурашко, М.І.
title Концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в Україні
title_short Концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в Україні
title_full Концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в Україні
title_fullStr Концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в Україні
title_full_unstemmed Концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в Україні
title_sort концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в україні
publisher Інститут демографії та соціальних досліджень НАН України
publishDate 2009
topic_facet Соціально-економічний розвиток
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9099
citation_txt Концептуальні основи соціальної відповідальності бізнесу в Україні / М.І. Мурашко // Демографія та соціальна економіка — 2009. — № 2. — С. 114-122. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT muraškomí konceptualʹníosnovisocíalʹnoívídpovídalʹnostíbíznesuvukraíní
first_indexed 2023-10-18T16:41:47Z
last_indexed 2023-10-18T16:41:47Z
_version_ 1796139648603389952