Інструментарій екологічного маркетингу в контексті забезпечення екологічної безпеки
Визначено головні цілі екологічного маркет розроблено механізм розрахунку екологічної ціни товару, наведені маркетингові комунікації в системі екологічного маркетингу, систему екологічного розподілу, на базі якої зроблено висновок, що перевага повинна віддаватись системам розподілу, які знижують...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | Кучмійов, А.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91085 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Інструментарій екологічного маркетингу в контексті забезпечення екологічної безпеки / А.В. Кучмійов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 84-89. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу
за авторством: Латишева, О.В.
Опубліковано: (2007) -
Інструментарій фінансового забезпечення сталого розвитку аграрної сфери економіки України
за авторством: Ботвіна, Н.О.
Опубліковано: (2011) -
Розвиток нафтового сектору України в умовах глобалізації в контексті забезпечення економічної безпеки
за авторством: Остапко, А.М., та інші
Опубліковано: (2008) -
Стратегії конкурентної поведінки в системі стратегічного маркетингу
за авторством: Длігач, А.О.
Опубліковано: (2006) -
Механізми забезпечення зовнішньоекономічної безпеки України
за авторством: Трофимова, В.В.
Опубліковано: (2006)