Базові принципи маркетингових досліджень в політичній сфері
Анализируются различные походы и взгляды на роль маркетингових исследований в политической сфере. Маркетинговые исследования характеризуются как сложный структурированный процесс, который последовательно разворачивается во времени и пространстве, и связан с этапами маркетинга. Маркетинговые исследов...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Лікарчук, Н.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України
2009
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9112 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Базові принципи маркетингових досліджень в політичній сфері / Н.В. Лікарчук // Держава і право. — 2009. — Вип. 46. — С. 592-598. — Бібліогр.: 26 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Основні принципи та особливості прояву прагматизму в політичній ситуації України періоду здобуття незалежності
за авторством: Чижова, О.М.
Опубліковано: (2010) -
Принципи конструювання іміджу політичної партії в Україні: особливості та сучасні тенденції
за авторством: Сакрієр, О.Л.
Опубліковано: (2010) -
Оптимізація релігійної політики держави щодо ісламу та мусульман: загальні принципи
за авторством: Кирюшко, М.І.
Опубліковано: (2010) -
Особливості правового регулювання ліцензування господарської діяльності у сфері обігу дорогоцінного каміння
за авторством: Маліченко, О.М.
Опубліковано: (2010) -
До проблеми інклюзивних політологічних і правових досліджень
за авторством: Вільчинська, І.Ю.
Опубліковано: (2012)