Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку

В даній статті розглянуто сутність та специфіку маркетингової комунікаційної політики банку, детально розглянуті її елементи та їх вагомість в загальній структурі маркетингової стратегії банку. досліджено зв'язок між витратами на маркетингові комунікації та результати банківської діяльності....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2013
Автор: Хмарський, В.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2013
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91209
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку / В.Ю. Хмарський // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 248. — С. 67-72. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-91209
record_format dspace
spelling irk-123456789-912092016-01-11T03:02:39Z Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку Хмарський, В.Ю. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ В даній статті розглянуто сутність та специфіку маркетингової комунікаційної політики банку, детально розглянуті її елементи та їх вагомість в загальній структурі маркетингової стратегії банку. досліджено зв'язок між витратами на маркетингові комунікації та результати банківської діяльності. Ключові слова: банківський маркетинг, маркетингова комунікаційна політика, маркетингова стратегія, реклама, pr, особистий продаж, стимулювання збуту, прямий маркетинг, бренд банку. В данной статье рассмотрена сущность и специфика маркетинговой коммуникационной политики банка, подробно рассмотрены ее элементы и их весомость в общей структуре маркетинговой стратегии банка. Исследована связь между затратами на маркетинговые коммуникации и результаты банковской деятельности. Ключевые слова: банковский маркетинг, маркетинговая коммуникационная политика, маркетинговая стратегия, реклама, pr, личные продажи, стимулирование сбыта, прямой маркетинг, бренд банка. This article examines the nature and specifics of the marketing communication policy of the bank, detail its elements and their weight in the overall marketing strategy of the bank. The relation between the cost of marketing communications and banking results. Keywords: bank marketing, marketing communications policy, marketing strategies, advertising, pr, personal selling, sales promotion, direct marketing, the bank's brand. 2013 Article Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку / В.Ю. Хмарський // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 248. — С. 67-72. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91209 336.71:336.3 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Хмарський, В.Ю.
Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку
Культура народов Причерноморья
description В даній статті розглянуто сутність та специфіку маркетингової комунікаційної політики банку, детально розглянуті її елементи та їх вагомість в загальній структурі маркетингової стратегії банку. досліджено зв'язок між витратами на маркетингові комунікації та результати банківської діяльності. Ключові слова: банківський маркетинг, маркетингова комунікаційна політика, маркетингова стратегія, реклама, pr, особистий продаж, стимулювання збуту, прямий маркетинг, бренд банку.
format Article
author Хмарський, В.Ю.
author_facet Хмарський, В.Ю.
author_sort Хмарський, В.Ю.
title Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку
title_short Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку
title_full Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку
title_fullStr Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку
title_full_unstemmed Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку
title_sort kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2013
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91209
citation_txt Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку / В.Ю. Хмарський // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 248. — С. 67-72. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT hmarsʹkijvû komuníkacíjnapolítikavmarketingovíjstrategííbanku
first_indexed 2023-10-18T19:43:33Z
last_indexed 2023-10-18T19:43:33Z
_version_ 1796147746473771008