Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку
В даній статті розглянуто сутність та специфіку маркетингової комунікаційної політики банку, детально розглянуті її елементи та їх вагомість в загальній структурі маркетингової стратегії банку. досліджено зв'язок між витратами на маркетингові комунікації та результати банківської діяльності....
Збережено в:
Видавець: | Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
---|---|
Дата: | 2013 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91209 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку / В.Ю. Хмарський // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 248. — С. 67-72. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-91209 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-912092016-01-11T03:02:39Z Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку Хмарський, В.Ю. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ В даній статті розглянуто сутність та специфіку маркетингової комунікаційної політики банку, детально розглянуті її елементи та їх вагомість в загальній структурі маркетингової стратегії банку. досліджено зв'язок між витратами на маркетингові комунікації та результати банківської діяльності. Ключові слова: банківський маркетинг, маркетингова комунікаційна політика, маркетингова стратегія, реклама, pr, особистий продаж, стимулювання збуту, прямий маркетинг, бренд банку. В данной статье рассмотрена сущность и специфика маркетинговой коммуникационной политики банка, подробно рассмотрены ее элементы и их весомость в общей структуре маркетинговой стратегии банка. Исследована связь между затратами на маркетинговые коммуникации и результаты банковской деятельности. Ключевые слова: банковский маркетинг, маркетинговая коммуникационная политика, маркетинговая стратегия, реклама, pr, личные продажи, стимулирование сбыта, прямой маркетинг, бренд банка. This article examines the nature and specifics of the marketing communication policy of the bank, detail its elements and their weight in the overall marketing strategy of the bank. The relation between the cost of marketing communications and banking results. Keywords: bank marketing, marketing communications policy, marketing strategies, advertising, pr, personal selling, sales promotion, direct marketing, the bank's brand. 2013 Article Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку / В.Ю. Хмарський // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 248. — С. 67-72. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91209 336.71:336.3 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Хмарський, В.Ю. Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку Культура народов Причерноморья |
description |
В даній статті розглянуто сутність та специфіку маркетингової комунікаційної політики
банку, детально розглянуті її елементи та їх вагомість в загальній структурі маркетингової стратегії
банку. досліджено зв'язок між витратами на маркетингові комунікації та результати банківської
діяльності.
Ключові слова: банківський маркетинг, маркетингова комунікаційна політика, маркетингова
стратегія, реклама, pr, особистий продаж, стимулювання збуту, прямий маркетинг, бренд банку. |
format |
Article |
author |
Хмарський, В.Ю. |
author_facet |
Хмарський, В.Ю. |
author_sort |
Хмарський, В.Ю. |
title |
Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку |
title_short |
Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку |
title_full |
Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку |
title_fullStr |
Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку |
title_full_unstemmed |
Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку |
title_sort |
kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91209 |
citation_txt |
Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку / В.Ю. Хмарський // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 248. — С. 67-72. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT hmarsʹkijvû komuníkacíjnapolítikavmarketingovíjstrategííbanku |
first_indexed |
2023-10-18T19:43:33Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:43:33Z |
_version_ |
1796147746473771008 |