Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку

Рецензована робота являє собою серйозну і цікаву наукову статтю на досить актуальну тему -застосування Інтернет технологій для просування товарів промислового призначення. У статті розкрита проблема використання Інтернет простору для просування продукції промислових підприємств, визначено особлив...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автори: Розстальна, А.М., Хамідова, О.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2013
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91693
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку / А.М. Розстальна, О.М. Хамідова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 253. — С. 82-85. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Рецензована робота являє собою серйозну і цікаву наукову статтю на досить актуальну тему -застосування Інтернет технологій для просування товарів промислового призначення. У статті розкрита проблема використання Інтернет простору для просування продукції промислових підприємств, визначено особливості промислового ринку в умовах ринкової економіки та запропоновано шляхи вдосконалення Інтернет-комунікацій промислового підприємства. Головна цінність роботи полягає в тому, що автор дає конкретні обгрунтовані рекомендації щодо просування підприємства та збільшення його популярності та впізнаваності, що, безсумнівно, позитивно вплине на його положення на ринку. Тісний зв'язок між теорією та виданими рекомендаціями дозволяє зробити висновок про гарній роботі з джерелами і особистою зацікавленістю автора у викладається теми. Ключові слова: Інтернет, комунікації, маркетинг, підприємство, промисловість, просування, реклама.