Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку
Рецензована робота являє собою серйозну і цікаву наукову статтю на досить актуальну тему -застосування Інтернет технологій для просування товарів промислового призначення. У статті розкрита проблема використання Інтернет простору для просування продукції промислових підприємств, визначено особлив...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91693 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку / А.М. Розстальна, О.М. Хамідова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 253. — С. 82-85. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-91693 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-916932016-01-14T03:02:17Z Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку Розстальна, А.М. Хамідова, О.М. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Рецензована робота являє собою серйозну і цікаву наукову статтю на досить актуальну тему -застосування Інтернет технологій для просування товарів промислового призначення. У статті розкрита проблема використання Інтернет простору для просування продукції промислових підприємств, визначено особливості промислового ринку в умовах ринкової економіки та запропоновано шляхи вдосконалення Інтернет-комунікацій промислового підприємства. Головна цінність роботи полягає в тому, що автор дає конкретні обгрунтовані рекомендації щодо просування підприємства та збільшення його популярності та впізнаваності, що, безсумнівно, позитивно вплине на його положення на ринку. Тісний зв'язок між теорією та виданими рекомендаціями дозволяє зробити висновок про гарній роботі з джерелами і особистою зацікавленістю автора у викладається теми. Ключові слова: Інтернет, комунікації, маркетинг, підприємство, промисловість, просування, реклама. Рецензируемая работа представляет собой серьезную и интересную научную статью на довольно актуальную тему применения Интернет технологий для продвижения товаров промышленного назначения. В статье раскрыта проблема использования Интернет пространства для продвижения продукции промышленных предприятий, определены особенности промышленного рынка в условиях рыночной экономики и предложены пути совершенствования Интернет-коммуникаций промышленного предприятия. Главная ценность работы заключается в том, что автор дает конкретные обоснованные рекомендации относительно продвижения предприятия и увеличения его популярности и узнаваемости, что, несомненно, положительно повлияет на его положение на рынке. Тесная связь между теорией и выданными рекомендациями позволяет сделать вывод о хорошей работе с источниками и личной заинтересованностью автора в излагаемой теме. Ключевые слова: Интернет, коммуникации, маркетинг, предприятие. промышленность, продвижение, реклама. This work is a serious and interesting research paper on a rather topical issue of the application of Internet technology for the promotion of industrial goods. The article reveals the problem of the use of the Internet for promotion of products of industrial enterprises, defined the characteristics of the industrial market in the conditions of market economy and the ways to improve Internet communications industrial enterprise. First of all, we note that the author focuses likely to focus on the fact that the use of the Internet as a communication platform right move, but requires the reasonableness of and deliberation. Detail disclosed theoretical bases give the chance to examine the issue carefully. How correctly to the author notes, for an industrial enterprise trust plays a crucial role in its success on the market. Clearly highlighted features of decision-making by the industrial market for buying and factors influencing these decisions. The main value of the work is that the author gives specific informed recommendations on the promotion of enterprise and increase its popularity and recognition, which, undoubtedly, positively affect its market position. The close relationship between theory and issued recommendations allows to make a conclusion about the good work with the sources and the personal interest of the author in the proposed topic. Keywords: Internet, communication, marketing, firm, industry, promotion, advertising. 2013 Article Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку / А.М. Розстальна, О.М. Хамідова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 253. — С. 82-85. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91693 339.138:658.8 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Розстальна, А.М. Хамідова, О.М. Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку Культура народов Причерноморья |
description |
Рецензована робота являє собою серйозну і цікаву наукову статтю на досить актуальну
тему -застосування Інтернет технологій для просування товарів промислового призначення. У статті
розкрита проблема використання Інтернет простору для просування продукції промислових
підприємств, визначено особливості промислового ринку в умовах ринкової економіки та запропоновано
шляхи вдосконалення Інтернет-комунікацій промислового підприємства. Головна цінність роботи
полягає в тому, що автор дає конкретні обгрунтовані рекомендації щодо просування підприємства та
збільшення його популярності та впізнаваності, що, безсумнівно, позитивно вплине на його положення
на ринку. Тісний зв'язок між теорією та виданими рекомендаціями дозволяє зробити висновок про
гарній роботі з джерелами і особистою зацікавленістю автора у викладається теми.
Ключові слова: Інтернет, комунікації, маркетинг, підприємство, промисловість, просування, реклама. |
format |
Article |
author |
Розстальна, А.М. Хамідова, О.М. |
author_facet |
Розстальна, А.М. Хамідова, О.М. |
author_sort |
Розстальна, А.М. |
title |
Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку |
title_short |
Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку |
title_full |
Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку |
title_fullStr |
Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку |
title_full_unstemmed |
Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку |
title_sort |
iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91693 |
citation_txt |
Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування
на промисловому ринку
/ А.М. Розстальна, О.М. Хамідова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 253. — С. 82-85. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT rozstalʹnaam internetkommuníkacííâkêfektivnijzasíbprosuvannânapromislovomurinku AT hamídovaom internetkommuníkacííâkêfektivnijzasíbprosuvannânapromislovomurinku |
first_indexed |
2023-10-18T19:44:41Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:44:41Z |
_version_ |
1796147796732018688 |