Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку
Рецензована робота являє собою серйозну і цікаву наукову статтю на досить актуальну тему -застосування Інтернет технологій для просування товарів промислового призначення. У статті розкрита проблема використання Інтернет простору для просування продукції промислових підприємств, визначено особлив...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | Розстальна, А.М., Хамідова, О.М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91693 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку / А.М. Розстальна, О.М. Хамідова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 253. — С. 82-85. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції на промисловому підприємстві
за авторством: Наливайченко, С.П., та інші
Опубліковано: (2011) -
Концептуальні підходи до управління витратами на сучасному промисловому підприємстві
за авторством: Коваленко, Е.В.
Опубліковано: (2005) -
Значення маркетингу як одного з чинників конкурентоспроможності авіапідприємств України
за авторством: Хамідова, О.М., та інші
Опубліковано: (2011) -
Моделювання кризових явищ на валютному ринку
за авторством: Мезенцев, О.М.
Опубліковано: (2012) -
Ефективне функціонування споживчого ринку: параметри та умови
за авторством: Азарян, О.М.
Опубліковано: (2001)