Значення роботи над приголосними звуками в процесі вдосконалення вокальної техніки
Стаття присвячена проблемам музичної педагогіки, пов’язаним з оволодінням співочою технікою, насамперед з тренуванням подачі приголосних звуків, яка за всієї вагомості інших компонентів співу має в ньому вкрай важливе значення, а відтак має безпосередній стосунок до виразності вокального виконанн...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92171 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Значення роботи над приголосними звуками в процесі вдосконалення вокальної техніки / В.В. Карпов // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 254. — С. 185-187. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Стаття присвячена проблемам музичної педагогіки, пов’язаним з оволодінням співочою
технікою, насамперед з тренуванням подачі приголосних звуків, яка за всієї вагомості інших
компонентів співу має в ньому вкрай важливе значення, а відтак має безпосередній стосунок до
виразності вокального виконання. Належне звучання приголосних – характерна риса для співу взагалі і
для академічного співу зокрема. Адже воно є запорукою чіткої дикції, темпоритміки, а відтак і загалом
вокальної майстерності.
Дослідник підкреслює, що оволодіння належною подачею приголосних звуків важливе для вдосконалення
інших елементів вокальної техніки.
Ключові слова: музична педагогіка, вокал, подача приголосних звуків, виразність виконання. |
---|