Побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства

В статті розглянуто принципові підходи щодо інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю (ЗЕД) підприємства; обґрунтовано необхідність використання інноваційного інформаційно-комунікаційного інструментарію в управлінні ЗЕД підприємства; у якості специфічного виду комунік...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Сущенко, О.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2013
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92421
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства / О.А. Сущенко // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 256. — С. 111-115. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine