Побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
В статті розглянуто принципові підходи щодо інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю (ЗЕД) підприємства; обґрунтовано необхідність використання інноваційного інформаційно-комунікаційного інструментарію в управлінні ЗЕД підприємства; у якості специфічного виду комунік...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92421 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства / О.А. Сущенко // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 256. — С. 111-115. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-92421 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-924212016-01-19T03:01:58Z Побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства Сущенко, О.А. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ В статті розглянуто принципові підходи щодо інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю (ЗЕД) підприємства; обґрунтовано необхідність використання інноваційного інформаційно-комунікаційного інструментарію в управлінні ЗЕД підприємства; у якості специфічного виду комунікації визначено сугестію, запропоновано модель комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління ЗЕД підприємства. В статье рассмотрены принципиальные подходы к информационному обеспечению управления внешнеэкономической деятельностью (ВЭД) предприятия; обоснована необходимость использования инновационного информационно-коммуникационного инструментария в управлении ВЭД предприятия; в качестве специфического вида коммуникации определено суггестию, предложено модель коммуникационно-суггестивного влияния в рамках информационного обеспечения управления ВЭД предприятия. Today the information is a strategic resource of the countries, regions and enterprises. In practice, the organizing of the effective information support of the management of foreign economic activity of the enterprise has a great importance. The effective management of foreign economic activity of the enterprise and its information support requires the creation of such information system, that modeling the state and behavior of the object in different situations. The functioning of such system should be based on the advanced information technologies and active implementation of innovative Information and Communication Instrumentations. The suggestion, as a specific type of communication, was highlighted. It is a hidden communication impact on any information system within the information support of the management of foreign economic activity of the enterprise. The model of communication and suggestive impact on the object was developed in view of the approaches to defining the role of suggestion in the communication interaction of information systems within the information support of the management of foreign economic activity of the enterprise. As a result, the formation of the management impacts complex and the information and communication and other Management Instrumentations should be based on the comprehensive scheme of the management of foreign economic activity of the enterprise. 2013 Article Побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства / О.А. Сущенко // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 256. — С. 111-115. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92421 339.138 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Сущенко, О.А. Побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства Культура народов Причерноморья |
description |
В статті розглянуто принципові підходи щодо інформаційного забезпечення управління
зовнішньоекономічною діяльністю (ЗЕД) підприємства; обґрунтовано необхідність використання
інноваційного інформаційно-комунікаційного інструментарію в управлінні ЗЕД підприємства; у якості
специфічного виду комунікації визначено сугестію, запропоновано модель комунікаційно-сугестивного
впливу в межах інформаційного забезпечення управління ЗЕД підприємства. |
format |
Article |
author |
Сущенко, О.А. |
author_facet |
Сущенко, О.А. |
author_sort |
Сущенко, О.А. |
title |
Побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства |
title_short |
Побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства |
title_full |
Побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства |
title_fullStr |
Побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства |
title_full_unstemmed |
Побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства |
title_sort |
побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92421 |
citation_txt |
Побудова моделі комунікаційно-сугестивного впливу в межах інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства / О.А. Сущенко // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 256. — С. 111-115. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT suŝenkooa pobudovamodelíkomuníkacíjnosugestivnogovplivuvmežahínformacíjnogozabezpečennâupravlínnâzovníšnʹoekonomíčnoûdíâlʹnístûpídpriêmstva |
first_indexed |
2023-10-18T19:46:27Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:46:27Z |
_version_ |
1796147875420307456 |