Green marketing approaches: Ukrainian and Norwegian experience
The aspects of green marketing approaches implementation as innovative way of sustainable development are viewed in the article. The research objective is to compare application of ecological instruments in Norway and Ukraine thus to develop several recommendations to the sustainable development...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | Zbuker, K.S., Vershytsky, A.V. |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92447 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Green marketing approaches: Ukrainian and Norwegian experience / K.S. Zbuker, A.V. Vershytsky // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 263. — С. 18-21. — Бібліогр.: 7 назв. — анг. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Influence of innovative culture on state development. Ukrainian and Norwegian experience
за авторством: Vershytsky, A.V., та інші
Опубліковано: (2013) -
Foreign capital in the Ukrainian banking system
за авторством: Primierova, O.
Опубліковано: (2007) -
Gender equality: economic issue
за авторством: Primierova, O.K.
Опубліковано: (2013) -
Исследование социально-экономических последствий реформирования образования и вхождения Украины в Болонский процесс
за авторством: Рыбников, A.M.
Опубліковано: (2005) -
Використання механізму проектного фінансування в інвестиційній діяльності банків
за авторством: Щербаковa, Н.В.
Опубліковано: (2003)