Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку

Зростання значущості маркетингової сфери для сучасних компаній визначає як актуальність управління даним видом діяльності в цілому, так і управління витратами на її здійснення. Незважаючи на наявність значної кількості методів управління витратами, розробки з обґрунтованого їх вибору на сьогодні...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Могила, І.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2013
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92477
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку / І.С. Могила // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 265. — С. 68-71. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-92477
record_format dspace
spelling irk-123456789-924772016-01-20T03:02:15Z Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку Могила, І.С. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Зростання значущості маркетингової сфери для сучасних компаній визначає як актуальність управління даним видом діяльності в цілому, так і управління витратами на її здійснення. Незважаючи на наявність значної кількості методів управління витратами, розробки з обґрунтованого їх вибору на сьогодні майже відсутні. Управління витратами має бути гнучким, відповідати змінам у діяльності підприємства та враховувати особливості об’єкта – витрат. Рост значимости маркетинговой сферы для современных компаний определяет как актуальность управления данным видом деятельности в целом, так и управление затратами на ее осуществление. Несмотря на наличие значительного количества методов управления затратами, разработки по обоснованного их выбора на сегодня почти отсутствуют. Управление затратами должно быть гибким, соответствовать изменениям в деятельности предприятия и учитывать особенности объекта – расходов. Recently, the Ukrainian economy has fully realized the importance of marketing for enterprise development, in particular its role in increasing sales, profits, expanding customer base, etc. Growing importance of marketing areas for modern company defines as the relevance of data management activity in general and administration costs of its implementation. Despite the presence of a significant amount of management costs, the development of an informed choice on their now almost absent. According to the author, a qualified analysis of marketing costs of structural elements is relevant and necessary to the successful operation of a modern enterprise. It is necessary to carry out marketing activities adapted to the crisis. The heads of marketing services are often able to develop analytical skills for quantitative assessment of management of marketing activities and the costs of its implementation. In this context, the decision taken in marketing without having the necessary data and expert estimates. Given this situation, most recently in the economic sphere is increasingly growing demand for marketing based on the database and calculations.Cost management has to be flexible and respond to changes in the enterprise and tailored to suit the object - cost. 2013 Article Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку / І.С. Могила // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 265. — С. 68-71. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92477 339.138 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Могила, І.С.
Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
Культура народов Причерноморья
description Зростання значущості маркетингової сфери для сучасних компаній визначає як актуальність управління даним видом діяльності в цілому, так і управління витратами на її здійснення. Незважаючи на наявність значної кількості методів управління витратами, розробки з обґрунтованого їх вибору на сьогодні майже відсутні. Управління витратами має бути гнучким, відповідати змінам у діяльності підприємства та враховувати особливості об’єкта – витрат.
format Article
author Могила, І.С.
author_facet Могила, І.С.
author_sort Могила, І.С.
title Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
title_short Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
title_full Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
title_fullStr Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
title_full_unstemmed Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
title_sort управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2013
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92477
citation_txt Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку / І.С. Могила // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 265. — С. 68-71. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT mogilaís upravlínnâmarketingovimivitratamipídpriêmstvaâkosnovnijínstrumentjogorozvitku
first_indexed 2023-10-18T19:46:25Z
last_indexed 2023-10-18T19:46:25Z
_version_ 1796147874352857088