Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України

Обґрунтовано важливість вирішення проблеми зростання вартості підприємства в контексті підвищення його капіталізації. Враховуючи те, що прогнозувати зростання вартості підприємства з високою ймовірністю можна за умов чіткого формулювання стратегії та виокремлення її основних складових (часткових...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2013
Автор: Могилова, А.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2013
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92503
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України / А.Ю. Могилова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 256. — С. 232-236. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-92503
record_format dspace
spelling irk-123456789-925032016-01-21T03:02:41Z Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України Могилова, А.Ю. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Обґрунтовано важливість вирішення проблеми зростання вартості підприємства в контексті підвищення його капіталізації. Враховуючи те, що прогнозувати зростання вартості підприємства з високою ймовірністю можна за умов чіткого формулювання стратегії та виокремлення її основних складових (часткових стратегій), було визначено часткові стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі. Сформовано комплекс ключових факторів успіху для промислового підприємства та деталізовано характерні ознаки кожного фактору з урахуванням галузевих особливостей коньячного виробництва в Україні. Обоснована важность решения проблемы роста стоимости предприятия в контексте повышения его капитализации. Учитывая то, что прогнозировать рост стоимости предприятия с высокой вероятностью можно при условии четкого формулирования стратегии и выделения ее основных составляющих (частных стратегий), были определены частные стратегии максимизации стоимости предприятий коньячной отрасли. Сформирован комплекс ключевых факторов успеха для промышленного предприятия и детализированы характерные черты каждого фактора с учетом отраслевых особенностей коньячного производства в Украине. On the growth of capitalization of the enterprise can be inferred if the growth of its value. Therefore the important question is cost management and the formation of strategic enterprises to improve it. And to maximize the value of the company is a strategic goal. Given that the forecast growth in enterprise value with high probability we can, with a clear strategy formulation and allocation of its main components (partial strategies) were defined partial strategies to maximize the value of enterprises cognac industry, namely: 1. The exit strategy for IPO; 2. Clustering Strategy; 3. The strategy of vertical integration; 4. Production strategy; 5. The funding strategy; 6. HR Strategy. Formed a set of key success factors for an industrial company: 1. Brand Enterprise; 2. The market share of the enterprise; 3. The optimum level of performance; 4. Equipment and its quality; 5. Product portfolio and product quality; 6. Pricing policy; 7. Financial performance. The characteristic features of each of the factors are detailed with the industry characteristics of cognac production in Ukraine. The results of an effective strategy to maximize the value of the company of the cognac industry will be: strengthening the competitive position; high profitability, regional expansion, customer loyalty, staff loyalty, ensuring future growth, company-brand. 2013 Article Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України / А.Ю. Могилова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 256. — С. 232-236. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92503 658.14 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Могилова, А.Ю.
Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України
Культура народов Причерноморья
description Обґрунтовано важливість вирішення проблеми зростання вартості підприємства в контексті підвищення його капіталізації. Враховуючи те, що прогнозувати зростання вартості підприємства з високою ймовірністю можна за умов чіткого формулювання стратегії та виокремлення її основних складових (часткових стратегій), було визначено часткові стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі. Сформовано комплекс ключових факторів успіху для промислового підприємства та деталізовано характерні ознаки кожного фактору з урахуванням галузевих особливостей коньячного виробництва в Україні.
format Article
author Могилова, А.Ю.
author_facet Могилова, А.Ю.
author_sort Могилова, А.Ю.
title Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України
title_short Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України
title_full Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України
title_fullStr Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України
title_full_unstemmed Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України
title_sort особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі україни
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2013
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92503
citation_txt Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України / А.Ю. Могилова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 256. — С. 232-236. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT mogilovaaû osoblivostístrategíímaksimízacíívartostípídpriêmstvakonʹâčnoígaluzíukraíni
first_indexed 2023-10-18T19:46:33Z
last_indexed 2023-10-18T19:46:33Z
_version_ 1796147881497853952