Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України
Обґрунтовано важливість вирішення проблеми зростання вартості підприємства в контексті підвищення його капіталізації. Враховуючи те, що прогнозувати зростання вартості підприємства з високою ймовірністю можна за умов чіткого формулювання стратегії та виокремлення її основних складових (часткових...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92503 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України / А.Ю. Могилова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 256. — С. 232-236. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-92503 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-925032016-01-21T03:02:41Z Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України Могилова, А.Ю. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Обґрунтовано важливість вирішення проблеми зростання вартості підприємства в контексті підвищення його капіталізації. Враховуючи те, що прогнозувати зростання вартості підприємства з високою ймовірністю можна за умов чіткого формулювання стратегії та виокремлення її основних складових (часткових стратегій), було визначено часткові стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі. Сформовано комплекс ключових факторів успіху для промислового підприємства та деталізовано характерні ознаки кожного фактору з урахуванням галузевих особливостей коньячного виробництва в Україні. Обоснована важность решения проблемы роста стоимости предприятия в контексте повышения его капитализации. Учитывая то, что прогнозировать рост стоимости предприятия с высокой вероятностью можно при условии четкого формулирования стратегии и выделения ее основных составляющих (частных стратегий), были определены частные стратегии максимизации стоимости предприятий коньячной отрасли. Сформирован комплекс ключевых факторов успеха для промышленного предприятия и детализированы характерные черты каждого фактора с учетом отраслевых особенностей коньячного производства в Украине. On the growth of capitalization of the enterprise can be inferred if the growth of its value. Therefore the important question is cost management and the formation of strategic enterprises to improve it. And to maximize the value of the company is a strategic goal. Given that the forecast growth in enterprise value with high probability we can, with a clear strategy formulation and allocation of its main components (partial strategies) were defined partial strategies to maximize the value of enterprises cognac industry, namely: 1. The exit strategy for IPO; 2. Clustering Strategy; 3. The strategy of vertical integration; 4. Production strategy; 5. The funding strategy; 6. HR Strategy. Formed a set of key success factors for an industrial company: 1. Brand Enterprise; 2. The market share of the enterprise; 3. The optimum level of performance; 4. Equipment and its quality; 5. Product portfolio and product quality; 6. Pricing policy; 7. Financial performance. The characteristic features of each of the factors are detailed with the industry characteristics of cognac production in Ukraine. The results of an effective strategy to maximize the value of the company of the cognac industry will be: strengthening the competitive position; high profitability, regional expansion, customer loyalty, staff loyalty, ensuring future growth, company-brand. 2013 Article Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України / А.Ю. Могилова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 256. — С. 232-236. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92503 658.14 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Могилова, А.Ю. Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України Культура народов Причерноморья |
description |
Обґрунтовано важливість вирішення проблеми зростання вартості підприємства в
контексті підвищення його капіталізації. Враховуючи те, що прогнозувати зростання вартості
підприємства з високою ймовірністю можна за умов чіткого формулювання стратегії та виокремлення
її основних складових (часткових стратегій), було визначено часткові стратегії максимізації вартості
підприємства коньячної галузі. Сформовано комплекс ключових факторів успіху для промислового
підприємства та деталізовано характерні ознаки кожного фактору з урахуванням галузевих
особливостей коньячного виробництва в Україні. |
format |
Article |
author |
Могилова, А.Ю. |
author_facet |
Могилова, А.Ю. |
author_sort |
Могилова, А.Ю. |
title |
Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України |
title_short |
Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України |
title_full |
Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України |
title_fullStr |
Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України |
title_full_unstemmed |
Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України |
title_sort |
особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі україни |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92503 |
citation_txt |
Особливості стратегії максимізації вартості підприємства коньячної галузі України / А.Ю. Могилова // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 256. — С. 232-236. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT mogilovaaû osoblivostístrategíímaksimízacíívartostípídpriêmstvakonʹâčnoígaluzíukraíni |
first_indexed |
2023-10-18T19:46:33Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:46:33Z |
_version_ |
1796147881497853952 |