Особливості вивчення української мови як іноземної у вищих мистецьких навчальних закладах

У статті розглянуто й визначено особливості вивчення української мови як іноземної у вищих навчальних закладах мистецького профілю, зокрема, реалізацію принципів професійно- орієнтованого підходу до навчання, як домінуючої особливості вивчення української мови як іноземної у мистецьких ВНЗ. Зосередж...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Касьяненко, Т.А.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2013
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92534
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Особливості вивчення української мови як іноземної у вищих мистецьких навчальних закладах / Т.А. Касьяненко // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 259. — С. 143-146. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-92534
record_format dspace
spelling irk-123456789-925342016-01-28T19:07:44Z Особливості вивчення української мови як іноземної у вищих мистецьких навчальних закладах Касьяненко, Т.А. Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ У статті розглянуто й визначено особливості вивчення української мови як іноземної у вищих навчальних закладах мистецького профілю, зокрема, реалізацію принципів професійно- орієнтованого підходу до навчання, як домінуючої особливості вивчення української мови як іноземної у мистецьких ВНЗ. Зосереджено увагу на проблемах розробки багатоаспектної моделі підручника для іноземних студентів з української мови для мистецьких ВНЗ. В статье определены особенности обучения иностранных студентов украинскому языку в высших учебных заведениях по направлению «Искусство», в частности, рассмотрена реализация принципов профессионально-ориентированного подхода к обучению украинскому языку в вузах искусств как доминирующей составляющей языкового образования иностранцев, а также сосредоточено внимание на проблемах разработки многоаспектной модели учебника для иностранных студентов по украинскому языку для высших учебных заведений искусств. The article defines the features of teaching Ukrainian language by foreign students in higher education institutions in the direction of "Art”. In particular, itconsideres the implementation of the principles of professional-oriented approach to learning the Ukrainian language in universities of art, as the dominant component of foreign language education. The article also focuses on the development problems of multi- dimensional model of a textbook in Ukrainian language for foreign students in higher education of Arts, which take into account the study specifics, that at this stage are a common problem in the process of studying of Ukrainian language by foreign students regardless of their country of origin. One of the most effective educational tools, which has a multi-faceted capabilities of formation the professionally language competence of foreign students, we assume the creation of a multidimensional model of the electronic textbook. 2013 Article Особливості вивчення української мови як іноземної у вищих мистецьких навчальних закладах / Т.А. Касьяненко // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 259. — С. 143-146. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92534 811.161.2’243:378.147 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Касьяненко, Т.А.
Особливості вивчення української мови як іноземної у вищих мистецьких навчальних закладах
Культура народов Причерноморья
description У статті розглянуто й визначено особливості вивчення української мови як іноземної у вищих навчальних закладах мистецького профілю, зокрема, реалізацію принципів професійно- орієнтованого підходу до навчання, як домінуючої особливості вивчення української мови як іноземної у мистецьких ВНЗ. Зосереджено увагу на проблемах розробки багатоаспектної моделі підручника для іноземних студентів з української мови для мистецьких ВНЗ.
format Article
author Касьяненко, Т.А.
author_facet Касьяненко, Т.А.
author_sort Касьяненко, Т.А.
title Особливості вивчення української мови як іноземної у вищих мистецьких навчальних закладах
title_short Особливості вивчення української мови як іноземної у вищих мистецьких навчальних закладах
title_full Особливості вивчення української мови як іноземної у вищих мистецьких навчальних закладах
title_fullStr Особливості вивчення української мови як іноземної у вищих мистецьких навчальних закладах
title_full_unstemmed Особливості вивчення української мови як іноземної у вищих мистецьких навчальних закладах
title_sort особливості вивчення української мови як іноземної у вищих мистецьких навчальних закладах
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2013
topic_facet Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92534
citation_txt Особливості вивчення української мови як іноземної у вищих мистецьких навчальних закладах / Т.А. Касьяненко // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 259. — С. 143-146. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT kasʹânenkota osoblivostívivčennâukraínsʹkoímoviâkínozemnoíuviŝihmistecʹkihnavčalʹnihzakladah
first_indexed 2023-10-18T19:46:38Z
last_indexed 2023-10-18T19:46:38Z
_version_ 1796147884812402688